خبرگزاری کار ایران

از طریق محل صندوق امداد ولایت محقق شد؛

اعطای بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۹۳

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال بیش از ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و کارگشایی از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز یکشنبه (14 آبان) با اعلام این خبر اظهار کرد: صندوق امداد ولایت در راستای خدمت رسانی به مددجویان با استفاده از ظرفیت خیرین راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه خیرین با سپره گذاری در این صندوق موجب کارگشایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد می شوند، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بیشاز 9 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشائی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق این صندوق پرداخت شده است.

این مقام مسئول میزان سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت را یک میلیارد و 700 میلیون‌تومان خواند و گفت: استان زنجان در وصول اقساط وام های پرداختی به مددجویان جزو 6 استان برتر کشور معرفی شد.

وی به تلاش این نهاد برای کاهش میزان اقساط معوق وام های پرداختی به مددجویان تا 15 درصد اشاره کرد و گفت: بیش از 20 هزار حساب برای مددجویان تحت پوشش در این صندوق افتتاح شده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه 2 هزار و 687 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در قالب تسهیلات کارگشایی و اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به مددجویان افزایش 72 درصدی داشته است، ادامه داد: خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل صندوق امداد ولایت ازلحاظ ریالی نیز از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز