خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کشور:

همایش پیاده روی اربعین، اعتماد و مقبولیت ناجا را در بین‌مردم افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۹۶

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رضایتمندی زائران و مسئولان در همایش پیاده روی اربعین حسینی(ع) اعتماد و مقبولیت نیروی انتظامی را در بین مردم افزایش می دهد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری"صبح امروز در جلسه قرارگاه اربعین ناجا مستقر در شهر مهران اظهار داشت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) یک عملیات و رزمایش بزرگ بوده و نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران است.

وی در ادامه افزود: حضور بیش از 20 میلیون عاشق دلداده در این کنگره عظیم اسلامی و بیش از 2 میلیون زائر ایرانی نشان از عظمت و بزرگی فرهنگ عاشورای حسینی(ع) دارد. 

سردار اشتری ادامه داد: در بازدیدی که از مرزهای شلمچه و مهران داشتیم برقراری نظم و امنیت و تردد آسان زوار را شاهد بودیم و در مرز مهران الحمدلله مشکل‌خاصی نداشتیم و رضایت زائران نیز موید این مطلب است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: با توجه به قوانین کشور عراق و ایران داشتن گذرنامه و ویزای معتبر جزء ضروریات این سفر است و از خروج افرادی فاقد مدارک ذکر شده حتماً جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا امروز تقریباً 50 درصد ماموریت اربعین امسال انجام شده،افزود: باید توان و نیروی لازم برای ارائه خدمات به زمان برگشت زائران مدنظر فرماندهان و مسئولان انتظامی باشد.

بالاترین مقام انتظامی کشور به فرماندهان،معاونین و روسای پلیس های تخصصی حاضر در جلسه تاکید کرد: باید در چند روز آینده به امنیت زوار،پارکینگ ها و جلوگیری از سرقت وسایل و تجهیزات زائران تمرکز داشته و آمادگی کامل برای موج برگشت مسافران اربعین و جلوگیری از ورود اقلام غیرمجاز و ممنوعه را داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان ضمن آرزوی سلامتی و قبولی زیارت برای همه زائران حضرت اباعبدالله (ع)، گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای برگشت مسافران در پایانه‌های مرزی و محورهای مواصلاتی اتخاذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز