خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان ایلام:

۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران تکمیل است

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۶۰

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان ایلام از تکمیل ۸۰ درصدی ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران خبر داد.

 به گزارش ایلنا، سرهنگ جلال میرزابیگی درخصوص برنامه‌های نیروی انتظامی برای برگزاری بهتر راهپیمایی اربعین گفت: ۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران تکمیل است. رانندگان برای یافتن پارکینگ مناسب مستقر در ورودی‌های شهر مهران با پلیس همکاری کنند. 

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از خروج زائران بدون ویزا و گذرنامه، کنترل‌های لازم از مبدا حرکت آنها انجام می‌شود، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط انجام شده است تا خدمات‌دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان اضافه کرد: به منظور جلوگیری از ورود افراد فاقد گذرنامه و ویزا به پایانه مرزی مهران، کنترل ها از شهرستان‌های تابعه استان و خود پایانه مرزی مهران انجام  و کسانی که مدارک قانونی ندارند عودت داده می‌شوند.

میرزابیگی تاکید کرد: از ابتدای ورود به استان ایلام تا شهر مهران در نقاط حادثه‌خیز و به منظور پوشش خلاءهای انتظامی تعداد ۲۷ پاسگاه سیار استقرار و به منظور ارائه خدمات مناسب‌تر، سایر سازمان‌ها و یگان‌های امدادی در کنار این ایستگاه‌ها مستقر شده‌اند.

وی از رانندگان و زائرانی که از سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شده‌اند، خواست در هنگام برگشت به شهرهایشان پس از استراحت کامل و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه خود با صبر و حوصله و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به سفر خود ادامه دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز