خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل کارخانه سیمان لامرد:

آماده پیوستن به محدوده منطقه ویژه اقتصادی هستیم

مدیر عامل کارخانه سیمان لامرد گفت: با توجه به مزایای مترتب بر مناطق ویژه اقتصادی ضمن اعلام آمادگی برای الحاق این کارخانه به محدوده منطقه ویژه اقتصادی لامرد در حال رایزنی برای تحقق این امر هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ابراهیم غلام‌زاده در بازدید از غرفه منطقه ویژه اقتصادی لامرد در نمایشگاه سرمایه‌گذاری کیش افزود: کارخانه سیمان لامرد صادرات محور است و با بازاریابی مناسب نسبت به بسیاری از واحدهای مشابه در شرابط بهتری قرار دارد که هم اکنون با تولید سالانه هزار و ۲۰۰ تن در حال فعالیت است و با توجه به دسترسی‌های مطلوب می‌تواند سهم بزرگی در رونق اقتصادی این خطه از کشور داشته باشد.

این فعال اقتصادی اضافه کرد: یکی از راه‌های پایداری و ماندگاری صنایع برخورداری از برخی مزیت‌های قانونی است که امیدواریم با رویکرد مناسبی که مدیران منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای حمایت از سرمایه‌گذاران دارند با توجه به اندک بودن فاصله کارخانه سیمان با منطقه ویژه و پیش بینی استقرار صنعت سیمان در محدوده منطقه خواسته ما اجرایی شود.

غلام زاده گفت: با توجه به مجاورت منطقه ویژه اقتصادی لامرد با کانون‌های انرژی در استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان و موقعیت استراتژیک آن، شاهد رشد فزاینده متقاضیان سرمایه گذاری در صنایع مختلف هستیم که همین موضوع افق روشنی را برای آینده این منطقه ترسیم می‌کند.

مدیر عامل کارخانه سیمان لامرد خواستار هم افزایی برای به فعلیت رسیدن پتانسیل‌های پرشمار منطقه ویژه اقتصادی لامرد در راستای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار برای دانش آموختگان شد و در این ارتباط ضرورت همکاری بین بخشی و قائل‌شدن تسهیلات به بخش خصوصی متقاضی استقرار در این منطقه را یادآور شد.

آشفته آج بیشه نیز ضمن ابراز تمایل به منظور همکاری با صاحبان محلی سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از آمادگی مجموعه متبوعش برای گام برداشتن در این مسیر بر پایه موازین قانونی تاکید کرد.

کد خبر : ۵۵۳۷۴۱