خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح روستا تعاون در شهرستان دهگلان کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۱۸

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهگلان گفت: طرح روستا تعاون جهت تولید اشتغال پایدار در روستاهای شهرستان دهگلان اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا، صالح مفاخری در نشست هماهنگی و هم اندیشی اجرای طرح روستا تعاون در شهرستان دهگلان هدف اصلی از اجرای طرح روستا تعاون را کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان، بیکاران و ساکنان روستاهای اجرای طرح برشمرد و افزود: با اجرای این‌گونه طرح‌ها امید به ماندن در روستاها افزایش و از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال‌جاری طرح روستا تعاون با مشارکت و عضویت ساکنان روستاهای انتخاب شده به عنوان پایلوت این طرح اجرایی شده و در صورت عدم همکاری روستاهای دیگر که دارای طرح هادی روستایی بوده و مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باشند جایگزین خواهند شد.

جمال نظرگاهی کارشناس مسئول تعاون این اداره‌کل، با اشاره به اهداف دولت از اجرای طرح روستا تعاون گفت: با تشکیل تعاونی در قالب این طرح، دولت حاضر است تسهیلات بانکی با سود 6درصد و بازپرداخت 7ساله با یکسال تنفس پرداخت کند.

 روستاهای باشماق، بلدستی، گردمیران علیا و بگه‌جان در شهرستان دهگلان، روستاهای  انتخاب شده به عنوان پایلوت اجرای طرح روستا تعاون در این شهرستان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز