خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل:

کوهنورد گمشده اردبیلی نجات یافت

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۰۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با تلاش عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل کوهنورد گمشده بعد از چندین ساعت نجات یافت.

به گزارش ایلنا، بهرام غیبی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، کوهنورد گمشده بعد از چندین ساعت گرفتاری در منطقه آلادیزگه نجات یافت.

وی بیان کرد: این فرد ساعت 8 صبح ششم آبان‌ماه گم شده اما ساعت 14:20 از طریق سامانه ندای امداد 112 به جمعیت هلال احمر استان اطلاع‌رسانی شده است که به محض دریافت گزارشات مبنی بر گم شدن این فرد نیروهای هلال احمر استان عملیات خود را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به موقعیت جغرافیایی این کوهنورد تصریح کرد: این فرد در کیلومتر 20 نمین به آستارا و در منطقه گردشگری آلادیزگه به سمت حیران گم شده بود.

غیبی با اشاره به نیروهای به‌کار گرفته شده برای جستجوی این فرد گفت: جمعیت هلال احمر با به‌کار گرفتن 6 تیم کوهستان، 20 نجاتگر، یک نفر پزشک، یک دستگاه خودروی آمبولانس و 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک پشتیبانی به این هموطن امدادرسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بعد از چندین ساعت جست‌وجو موفق به یافتن و نجات این کوهنورد شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز