خبرگزاری کار ایران

در راستای جلب مشارکت بخش خصوصی؛

25 موافقت اصولی اولیه سرمایه‌گذاری گردشگری در اردبیل صادر شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۷۶

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری 25 موافقت اصولی اولیه در حوزه سرمایه گذاری گردشگری این استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: علاوه بر این هشت مورد موافقت اصولی نیز صادر شده است.

وی به صدور هشت جواز ایجاد، اصلاح و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری اشاره و تاکید کرد: پس از درخواست متقاضی سرمایه‌گذاری، کمیته فنی سرمایه گذاری درخواست وی را بررسی کرده و موافقت اولیه صادر می‌کند.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بعد از موافقت اولیه استعلام های لازم از ادارات صورت گرفته و در صورتی که بلامانع باشد ، نقشه معماری نیز درخواست می‌شود که در صورت تائید موافقت اصولی صادر می شود.

حاجی‌زاده تاکید کرد: صدور موافقت اصولی به معنی مجوز احداث نیست و قبل از احداث، سرمایه‌گذار می‌بایست مطالعات زیست‌محیطی طرح را به همراه نقشه‌های اجرایی ارائه دهد که بعد از تائید پروانه احداث صادر می شود.

وی همچنین به معرفی 12 متقاضی سرمایه گذاری جهت دریافت تسهیلات بانکی اشاره و تاکید کرد: معرفی در قالب تفاهم نامه بانک سینا، وزارت کشور و سازمان میراث فرهنگی صورت گرفته است.

حاجی زاده افزود: تاکنون فقط یک متقاضی توانسته با رعایت ضوابط بانک تسهیلات دریافت کند و مابقی  بعد از آماده سازی ضوابط بانکی می توانند تسهیلات خود را اخذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز