خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس اهواز در گفت و گو با ایلنا:

وزیر پیشنهادی نیرو شانس بیشتری نسبت به وزیر علوم برای رای اعتماد دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۵۱

نماینده مجلس اهواز گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان حوزه جنوب و زاگرس مبحث " آب " است که برای همه نمایندگان این حوزه ها دغدغه جدی محسوب می شود.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد ما وزیر پیشنهادی نیرو در کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس، شانس بیشتری نسبت به وزیر پیشنهادی علوم دارد.

علی ساری در گفت‌و گو  با ایلنا از یاسوج گفت: آقای اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو به‌دلیل ویژگی‌های کلان مدیریتی که داشته‌اند از شانس بیشتری نسبت به وزیر پیشنهادی علوم در کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی دارد.

وی بابیان اینکه اغلب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جمع‌بندی خاصی برای رای دادن یا ندادن به وزرای پیشنهادی نرسیده‌اند، اظهارداشت: نمایندگان حوزه زاگرس و جنوب هنوز پاسخ دغدغه‌های خود را از وزرای پیشنهادی دریافت نکرده اند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم شورای اسلامی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان حوزه جنوب و زاگرس مبحث " آب " است که برای همه نمایندگان این حوزه‌ها دغدغه جدی محسوب می شود.

ساری از قول وزیرپیشنهادی نیرو برای رفع این دغدغه در حوزه جنوب و زاگرس خبرداد و خاطرنشان کرد: آقای اردکانیان قول‌هایی برای رفع این دغدغه داده‌اند که امیدوارم این قول‌ها در صورت رای آوری ایشان از مجلس شورای اسلامی محقق بشود.

وی گفت: آقای اردکانیان به‌خوبی از وضعیت کنونی موضوع آب در حوزه جنوب و زاگرس مطلع بوده و می دانند که مردم این مناطق از وضعیت کنونی به‌شدت نگران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز