خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان به ایلنا خبرداد:

دستگیری عاملان آدم ربایی در کمتر از 18 ساعت در دلگان

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از عملیات موفقیت‌آمیز سبزپوشان عرصه نظم و امنیت در شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی در کمتر از 18 ساعت خبر داد.

سرهنگ "غلامعلی قنبری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده‌شدن یک نوجوان در مسیر مدرسه، تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات این فرماندهی جهت شناسایی متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.  

وی افزود: طی اقدامات فنی و با اشراف فرماندهی محل اختفاء دو آدم ربا در یکی از نخلستان‌های شهرستان شناسایی شد.

قنبری تصریح کرد: ماموران پس از عزیمت به منطقه مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند آدم ربایان را که قصد فرار داشتند دستگیر و گروگان را آزاد کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در پایان با اشاره به اینکه متهمان انگیزه این آدم ربایی را اختلافات مالی عنوان کردند، خاطرنشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی مایه آرامش مردم و رعب و وحشت مجرمان است و پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت، به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز