خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره استانی موسیقی جوان در الیگودرز

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۵۵

با تلاش انجمن موسیقی لرستان شعبه الیگودرز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در دو بخش (کلاسیک ودستگاهی ) جشنواره موسیقی جوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا لرستان در خرم آباد،  رئیس انجمن موسیقی لرستان در ارتباط با برگزاری جشنواره موسیقی جوان اظهار داشت: جشنواره موسیقی جوان با حضور اساتید برجستۀ موسیقی لرستان و با همت انجمن موسیقی لرستان شعبه الیگودرز و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان الیگودرز در آبان ماه برگزار خواهد شد.

 امین عباسیان افزود: این جشنواره در دو بخش کلاسیک و دستگاهی برگزار خواهد شد که بنابر تاریخ تعیین شده توسط ستاد برگزاری جشنواره شرکت کنندگان آثار خود را به دلخواه انتخاب و به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند ، سپس منتخبان در بخش دوم برابر با رپراتورهای اعلام شده توسط دبیرخانه جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: در بخش موسیقی دستگاهی ایران خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، تنبک، دف،سنتور، سه‌تار، عود، کمانچه، نی و در بخش موسیقی کلاسیک نوازندگان سازهای ویلن کلاسیک ،پیانو و گیتار به رقابت خواهند پرداخت.

عباسیان افزود: این جشنواره در قالب سه گروه سنی «الف» زیر 15سال، «ب»15تا 22سال و «ج» 22 تا 29 سال برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
شرفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز