خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی :

اردکانیان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت نیرو است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۴۳

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت نیرو خبر داد و گفت: رضا اردکانیان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای این وزارتخانه بوده و ماخواهان معرفی ایشان برای وزارت نیرو هستیم.

عدل هاشمی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت:بدون شک در شرایط کنونی، رضا اردکانیان شخصی توانمند، کلان‌نگر، قاطع در تصمیم‌گیری و دارای تجارب درخشان اجرایی ملی و بین‌المللی و مناسب‌ترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه کلیدی است.

وی افزود: دکتر اردکانیان با سوابق زیادی که در کارنامه خود دارد و روحیه انقلابی و جهادی که از او سراغ داریم می تواند وظایف و اهداف وزارت نیرو را به خوبی انجام دهد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است همه متخصصان صنعت آب و برق کشور در انجام امور محوله کمک کار دکتر اردکانیان باشند و با اعتمادی که همکارانم در خانه ملت به او خواهند داشت، هر چه سریع‌تر در وزارتخانه نیرو شاهد انجام کارهای بزرگی باشیم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: این وزارتخانه نباید فرصت برنامه‌ریزی برای فصل سیلاب در زمستان امسال و فصل پیک مصرف در تابستان آتی و همچنین زمان تنظیم لایحه بودجه سال آینده را از دست دهد.

هاشمی‌پور افزود: از ریاست محترم جمهور تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت نیرو به مجلس شورای اسلامی اقدام کند./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز