خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور:

طرح‌های آب‌رسانی در حالت عادی 20 سال زمان می‌برد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: طرح‌های آب‌رسانی در حالت عادی 20 سال زمان نیاز دارد، اما با تلاش وزارت نیرو، مشارکت بانک‌ها و بخش خصوصی طرح‌های آب‌رسانی کشور تسریع شده است.

به‌گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری اظهار داشت: توسعه قم برای دولت یک افتخار است و دولت برای این موضوع برنامه‌های متعددی را در دست اجرا دارد.

او ادامه داد: استان قم می‌تواند کانون توسعه اقتصادی و صنعتی باشد، اما با محدودیت منابع آب مواجه است که برای این مشکل باید چاره‌اندیشی شود.

جهانگیری با اشاره به آغاز اجرای طرح‌های آب‌رسانی در کشوراز جمله آب‌رسانی به قم اظهار داشت: طرح‌های آب‌رسانی به شهرها و روستاهای کشور در حالت عادی 20 سال زمان نیاز دارد، اما وزیر نیرو با تلاش خود توانستند با مشارکت دو بانک، ورود 2400 میلیارد تومان اعتبار و با همکاری بخش خصوصی این زمان را به حداقل خود برسانند.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز نیز وزیر نیرو از جذب 5 هزار میلیارد تومانی اعتبار در بخش آب و فاضلاب خبر داد که این موضوع نشان می‌دهد در هر شرایطی و با هر محدودیتی می‌توان کار کرد.

او تصریح کرد: ما مدیر جدی می‌خواهیم که اهل کار باشد و تمام وقت خود را برای رفع مشکلات مردم صرف کند.

جهانگیری در پایان گفت: مدیریت ضعیف می تواند منابع یک کشور را نابود کند و اما مدیریت قوی قادر است از منابع محدود کشور ظرفیت و منابع جدید خلق کند.

 

کد خبر : ۳۴۵۸۸۰