خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

انتقاد از روند اجرای پروژه راه‌آهن اقلید - یاسوج/ پرداخت نشدن مطالبات و دلسردی پیمانکاران

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۲۷

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند کند اجرای پروژه حیاتی راه آهن " اقلید- یاسوج " انتقاد کرد.

" پژمان نیک اقبالی" به ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه از روند کنونی پروژه ملی راه آهن " اقلید - یاسوج " راضی نیستیم و اگرچه نمی‌توان گفت تعطیل شده اما فعالیت آن بسیار کند است.

وی رقم ریالی مطالبات پیمانکار این پروژه را در خاطر خود ندارد اما می گوید که متاسفانه مطالبات پیمانکاران پروژه عنوان شده پرداخت نشده و پیمانکار دلگرمی خاصی برای شدت بخشیدن به فعالیت پروژه راه آهن اقلید - یاسوج ندارد.

مسوول عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: 30 میلیارد تومان برای پروژه ملی راه آهن اقلید - یاسوج در سالجاری پیش بینی شده اما معلوم نیست که همه این اعتبار به این پروژه تخصیص داده شود یا خیر.

نیک اقبالی، اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را یک هزار میلیارد تومان در سال 1396 عنوان کرد و یادآورشد: معلوم نیست در سال های آینده این رقم بیشتر شود یا کمتر و الان به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا پروژه راه آهن اقلید - یاسوج به اتمام برسد.

وی گفت: مجموع اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد از پنج محل استانی ، ملی ، نفت ، ماده 180 و توازن هزار و 200 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که معلوم نیست همه آن به استان تخصیص داده شود یا خیر.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات عمرانی عنوان شده به غیر از اعتبارات جداگانه‌ای که دستگاه‌های اجرایی از وزارتخانه‌های خود دریافت می‌کنند هست، اظهارداشت: راه آهن جزء پروژه های مهم و حیاتی ما بوده اما شرایط بدی در حوزه تخصیص اعتبارات برای این پروژه داریم.

نیک اقبالی اظهار امیدواری کرد بدلیل افتتاح برخی پروژه‌های راه آهن در هفته دولت امسال شاهد سرعت بخشی به ادامه روند عمرانی پروژه راه آهن اقلید - یاسوج در سال‌جاری در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی با تاکید براینکه روند کنونی در پروژه راه آهن اقلید- یاسوج نگران کننده است و رضایت‌بخش نیست، اظهارداشت: پروژه تعطیل نیست اما بسیار کند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز