خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

امکان برخورداری گچساران و باشت از راه آهن وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۲۸۰

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از امکان برخوداری شهرستان های گچساران و باشت از خط راه آهن خبرداد.

" پژمان نیک اقبالی" به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: راه آهن شیراز - اهواز در حال طراحی و انجام عملیات اجرایی بوده که امکان دارد شهرستان های گچساران و باشت استان کهگیلویه و بویراحمد از این خط نیز بهره‌مند و به آن متصل شوند.

وی با تشریح ویژگی‌های خاص راه آهن شیراز - اهواز، اظهار داشت: بدنبال این موضوع هستیم تا در نقطه ای که خط راه آهن این شهرها از کهگیلویه و بویراحمد عبور می‌کند ما نیز از آن بی بهره نباشیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نقطه می‌تواند راه آهن اهواز - مشهد را به هم وصل و کوه‌تاترین مسیر قطری راه آهن کشور را تشکیل دهد.

نیک اقبالی با بیان اینکه خط راه آهن اهواز - مشهد سبب اتصال جنوب غربی به شمال شرقی می شود، خاطرنشان کرد: با اتصال راه آهن اقلید - یاسوج نیز شاهد تحول شگرف و برون برفت از وضعیت کنونی خواهیم بود.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد حلقه مفقوده در حوزه ریلی کشور بوده که اکنون دولت یازدهم بفکر اتصال این استان با سایر استان های دارای ریل است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت نسبی راه‌آهن اقلید - یاسوج خبر داد و اظهار داشت: با اتصال راه آهن شیراز - اهواز و اقلید - یاسوج می‌توان مناطق جنوبی کشور را از این خطوط بهره مند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز