خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تعامل مدیران استانی برای ایجاد امنیت سرمایه‌گذاران

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۶۳

استاندار لرستان گفت: مدیر نباید ترسو باشد و باید قدرت و جسارت تصمیم‌گیری را داشته باشد چراکه شجاعت از الزامات خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در شورای اداری استان  به بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: باید احترام به سرمایه‌گذار را در استان تقویت کنیم چراکه سرمایه فرار بوده و به جایی که بیشتر برای آن آرامش، تسهیلات و همکاری فراهم کند می رود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مدیران باید در راستای ایجاد امنیت در فضای سرمایه‌گذاری با همدیگر همکاری و تعامل داشته باشند، اضافه کرد: سرمایه‌گذار می‌بایست زمانی‌که به استان وارد می‌شود تمامی مسئولان از او حمایت کنند و تا این مهم تحقق نیابد وضعیت موجود بهبود نمی‌یابد.

وی به محدودیت بودجه در کل کشور اشاره کرد و در ادامه بیان داشت: بخش عمده‌ای از اعتبارات صرف امور اجرایی می‌شود و دستگاه‌ها باید به سمت جذب اعتبارات ملی از محل اعتبارات تمرکز در وزارتخانه ها اقدام کنند.

خادمی خاطر نشان کرد: دستگاه‌ها موظفند سهم استان را از محل ردیف‌های عمومی بگیرند و در پایان سال نیز یکی از معیارهای ارزیابی مدیران بودجه‌ای است که توانسته‌اند از مرکز جذب کنند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز