خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه یاسوج مطرح کرد:

ضیا هاشمی کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته‌ است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۱۰۵

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: ضیا هاشمی، کارنامه درخشانی در 4 سال گذشته از خود به جای گذاشته‌ و از تجارب مفید و ارزشمندی برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، محمود رضا رحیمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: سید ضیا هاشمی بدون شک نقش بسزایی در تلطیف فضای دانشگاه‌ها داشته‌اند و زحمات بسیاری در جهت حرکت  مطلوب دانشگاه‌ها و ایجاد محیط‌های آرام دانشگاهی کشیده‌اند.

رحیمی با اشاره به شرایط کنونی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در شرایط فعلی ،این وزارت خانه به وزیری آشنا به ساختار وزارت خانه، دانشگاه‌های کشور و مطالبات ملت و دولت محترم نیاز دارد که بتواند با سابقه مدیریت قابل قبول از عهده مسئولیت سنگین وزارت برآید.

وی روند رشد علمی و نگاه همه جانبه به توسعه آموزش عالی را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: سیاست‌های هوشمندانه دولت تدبیر و امید و مجموعه مدیریتی وزارت علوم در این موفقیت نقش بسزایی داشته است.

این عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج ادامه مسیر آرام و موفق وزارت علوم و دستیابی به اهداف مدنظر چشم انداز توسعه علمی کشور را منوط به وجود مدیریتی اعتدالی در راس وزارت علوم دانست و افزود: نگرش انسان محور و مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب صرفا در بسترهای آرام دانشگاه‌ها و مدیریت‌های اعتدالی امکان پذیر خواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: دانشگاه یاسوج همچون سایر مراکز علمی و دانشگاهی کشور برای تداوم سیاست‌های موثر رئیس جمهور محترم در حوزه آموزش عالی خواستار تداوم روند رو به رشد حاکم بر وزارت علوم است و در این مسیر سید ضیا هاشمی را از گزینه‌های مطلوب، موفق و آزمون داده می‌داند.َ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز