خبرگزاری کار ایران

افتتاح و کلنگ زنی 4 طرح پرورش ماهی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۵۳

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: در طول سال‌جاری و به ویژه در هفته دولت 4 طرح در بخش پرورش ماهی و آبزیان دریایی در سطح شهرستان استان کرمانشاه افتتاح یا کلنگ‌زنی شده‌است.

به گزارش ایلنا: سید فرزاد افضلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل شیلات استان کرمانشاه در سالجاری و نیز در هفته دولت که گذشت برنامه و طرحژ‌های بسیاری افتتاح و در دست کلنگ زنی داشت.

افضلی افزود: در این مدت 4 پروژه در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از این طرح‌ها سایت پشتیبان پرورش ماهی در قفس با ظرفیت 100 هزار قطعه در شهرستان گیلانغرب بود که این سایت ظرفیت 200 تن پرورش ماهی در قفس را دارد.

افضلی تصریح کرد: اعتبار افتتاح این طرح بیش از یک میلیارد ریال بوده است و 2 نفر در این طرح مشغول کار شده‌اند.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی دیگر از طرح‌های مهم که در این مدت انجام گرفت، آغاز صید در کاسه سد شهدای گمنام ( تنگ حمام) در شهرستان سرپل ذهاب بود که این طرح زمینه اشتغال حداقل 20 نفر را مهیا کرده‌است.

 افضلی تاکید کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی و نوسود شهرستان پاوه از دیگر طرح‌های این اداره کل در این مدت زمان بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد:برق رسانی 38 باب مزرعه پرورش ماهی قزل آلای روستای داریان شهرستان پاوه از محل اعتبار تملک دارایی‌های استان مورد بهره‌برداری قرار‌گرفت.

افضلی گفت: همچنین این اداره‌کل موفق به افتتاح 2 طرح ترویجی پرورش ماهی در استخرهای دومنظوره بتنی در شهرستان سنقر شده‌است.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه به مشخصات این طرح اشاره کرد و گفت: دو طرح ترویجی پرورش ماهی قزل‌آلا در استخرهای دو منظوره بتنی با ظرفیت 5 هزار و 500 قطعه و دیگری با ظرفیت 15 هزار قطعه بچه ماهی 10 گرمی افتتاح‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز