خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

افتتاح 7 هزار پروژه چهار سال گذشته درمازندران

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۶۰۹

استاندار مازندران از افتتاح 7 هزار پروژه با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان در طول 4 سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، استاندار مازندران در حاشیه مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد 385 کارمند شهیدِ استان مازندران اظهار کرد: بندر امیرآباد بهشهر با زیرساخت های مناسب سومین بندر کشور است و احداث 5 پست اسکله در سال های اخیر شرایط ایده آلی را برای آن فراهم کرد.

ربیع فلاح گفت: کمبود زمین یکی از محدودیت های بنادر شمالی است اما بندر امیرآبادِ بهشهر با زیرساخت ها وشرایط ایده آل قابل گسترش و توسعه است.

وی ادامه داد: مازندران دارای یک سهمیه برای منطقه آزاد است؛ بنده اعلام می کنم بندر امیرآباد با زیرساخت های مناسب بهترین مکان برای منطقه آزاد در مازندران است که  توسعه این منطقه و استان مازندران را به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران از افتتاح 7 هزار پروژه با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت:علاوه بر این تعداد زیادی از پروژه ها در حال اجراست و این به معنای تحول اساسی در توسعه مازندران است.

ربیع فلاح اظهار کرد: علاوه بر کارهای زیربنایی و عمرانی باید به تولید، اقتصاد، رونق تولید و اشتغال توجه شود که از مطالبات مردم و به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: لایروبی تالاب لپو در توسعه کشاورزی منطقه اثر گذار است و با این لایروبی ظرفیت آن 3 برابر افزایش می یابد.

استاندار مازندران توسعه اراضی قابل کشت درمنطقه، تعیین تکلیف اراضی بانک زمین،تعیین و تکلیف مالکیت زمین، زراعت چوب، پرورش ماهی و میگو ، زهکشی زمین از مواردی است که باید به آن توجه شود؛ بی توجهی به این مسائل هزینه های سنگینی را به دنبال دارد.

ربیع فلاح با بیان اینکه شرایط برای جذب سرمایه گذار فراهم است، افزود: با راه اندازی واحدهای صنعتی بزرگ در منطقه ده ها هزار شغل ایجاد می شود و توسعه روستا به توسعه شهری نیز کمک می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز