خبرگزاری کار ایران

طلبکاری 70میلیارد تومانی توزیع برق زنجان از ارگانها ومردم

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۷۵

مدیر عامل شرکت توزیع استان زنجان، با اشاره به مصرف 51درصدی صنایع استان از انرژی ،گفت: شرکت توزیع برق 70 میلیارد تومان ازمردم و ارگانهای دولتی، نظامی‌وانتظامی طلب دارد،که مبلغ بدهی ارگانهای دولتی و نظامی و انتظامی مجموعا 25 میلیارد تومان است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا علیزاده ، امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش از اقدامات سالجاری شرکت توزیع برق زنجان، اظهار داشت : استان زنجان دارای پتانسیل‌های مطلوب برای استفاده از انرژی خورشیدی است.

علیزاده ، با یبان اینکه استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر در راستای سرمایه‌گذاری مهم  و اساسی است‌ ادامه داد:آماده عقد قرارداد 20ساله در این زمینه با سرمایه‌گذاران هستیم.

وی، در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری‌های مختلف در این‌ حوزه ، افزود: این موضوع دارای برگشت سرمایه به سرمایه گذاران در مدت زمان کوتاه است.

علیزاده ، همچنین با اشاره به الزام 50 درصدی دستگاههای اجرایی در سال‌های آینده از انرژی‌های تجدید‌پذیر، گفت: در سال‌جاری 864 پروژه با مبلغ بالغ بر 170میلیارد تومان  آماده بهره‌برداری در استان زنجان است.

وی، اقدامات داخل شهری در حوزه روشنایی معابر اصلی مناطقی از زنجان را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دارای 420 مشترک در سطح زنجان داریم.

علیزاده با اشاره به بخش عظیمی از مشترکان توزیع برق استان در حوزه صنعت استان  تصریح کرد: 20 درصد انرژی در حوزه کشاورزی استفاده می شود.

وی، با اشاره به استفاده 71درصدی انرژی در حوزه صنعت و کشاورزی استان ادامه داد: 30 درصد باقیمانده سهم مصرف برق استان در حوزه های دیگر نظیر مصارف خانگی و غیره است.

این مسئول در استان زنجان،  زیر ساخت های این موارد را با ارائه خدمات حائز اهمیت دانست و گفت: سرقت تجهیزات برق و انرژی در سطح استان از طریق نصب کنتورهای هوشمند قابل حل خواهد بود.

علیزاده، با بیان اینکه با سارقین انرژی و تجهیزات الکتریکی برخورد قانونی می شود، خاطر نشان شد: الویت اصلی  اجرای برخی طرحها در زنجان با مشترکین صنعتی و کشاورزی خواهد بود.

این مقام مسئول دراستان زنجان، با اشاره به مطالبات توزیع برق استان،  گفت: شرکت توزیع برق  70 میلیارد تومان از مردم طلبکاراست.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به ازدیاد 7 درصدی مصرف برق همه ساله در کشور خاطر نشان شد: ایران یکی از بد مصرف ترین انرژیها در دنیا است که باید در صدد مدیریت مصرف بهینه انرژی در کشور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز