خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

شیوه‌نامه نظارت بر تاسیسات برق از اول خردادماه اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۳۳۷

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: شیوه نامه اجرایی نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق از اول خرداد ماه در تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، افشین روشن میلانی در نوزدهمین جلسه کاهش تلفات برق تبریز گفت: نزدیک به یک سال است که کمیته هماهنگی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و شرکت توزیع نیروی برق تبریز تشکیل شده و نحوه تعاملات بین دستگاه‌های ذیربط مورد بحث و بررسی واقع شده است.

وی در ادامه این جلسه که با هدف پیگیری روند پیشرفت فعالیت واحد‌های ذیربط در موضوع کاهش تلفات برگزار می‌شود افزود: با اجرای شیوه نامه، تامین برق متقاضیان از مسیر درست، منطقی و مهندسی پیش می‌رود.

روشن میلانی تصریح کرد: با هماهنگی سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی، ۴۵ نفر از مهندسین برق ناظر به صورت می‌دانی در امور‌های بهره برداری توزیع برق تبریز آموزش می‌بینند تا از نزدیک با روند کار آشنا شوند.

وی با اشاره به رفع ابهامات پیش روی اجرای شیوه نامه تشریح کرد: در این نشست که با حضور مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توانیر برگزار شد، تارنمای گردش کار رسیدگی به درخواست‌های صدور مجوز نقشه، بررسی حریم‌های قانونی شبکه‌های توزیع، پیش نیاز‌های تامین برق و صدور پروانه ساختمان پست، کنترل سیستم زمین و وجود سیستم راه انداز نرم آسانسور‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز