خبرگزاری کار ایران

در راستای مطالبات مردم مطرح شد؛

تاکید فرماندار آستارا بر ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل درون شهری

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۰۴۵

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ارائه خدمات مطلوب و مناسب در بخش حمل و نقل عمومی و درون شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتحادیه تاکسیرانی استان گیلان اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم استفاده بهینه از خدمات بخش ناوگان حمل و نقل عمومی است که با نوسازی تاکسی‌های سطح شهر می‌توان گام بزرگی در ارائه خدمات به مردم برداشت.

وی اضافه کرد: اگر این اتفاق نیفتد و در ارائه خدمات مطلوب به مردم کوتاهی صورت گیرد، مردم نیز برای تردد مسافرت های کوتاه درون شهری به خودروهای شخصی خود متوسل می‌شوند که پیامد آن ایجاد ترافیک و چالش‌های اجتماعی در این زمینه است.

فرماندار آستارا افزود: جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در ناوگان حمل و نقل درون شهری می‌تواند کمک شایانی بر حفظ محیط زیست نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: کنترل این چالش اجتماعی کار چندان سختی نیست، با برنامه ریزی درست و مدیریت بهینه که از جمله آن علاوه بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، نظارت بر کار تاکسی ها و آژانس ها است می‌توان شهری پویا داشت.

رنجکش تصریح کرد: در نشست آتی شورای ترافیک شهرستان مرزی بندر آستارا در مورد ساماندهی ایستگاه ها و نرخ کرایه ها و مسیرهای تردد تاکسی ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی از اتحادیه تاکسیرانی خاص تا متناسب با ضوابط مرزی و گردشگر پذیر بودن آستارا زمینه‌های حمل و نقل عمومی را فراهم نماید.

وی افزود: از هرگونه برنامه ریزی برای خدمات مطلوب به مسافران و مردم در این شهر استقبال و پشتیبانی می‌شود.

در این جلسه جوانمرد و علیپور دو تن از مسئولان این شرکت با ارائه برنامه هایی در زمینه توسعه حمل و نقل درون شهری و حمایت ازشبکه تاکسیرانی برای ارائه خدمات بهتر به مردم خواستار مساعدت فرماندار آستارا شدند و از وی به دلیل نگاه خوب به حوزه حمل و نقل تشکر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز