خبرگزاری کار ایران

دلخوش مطرح کرد:

اختصاص سه درصد از مالیات بر ارزش افزوده پرداختی توسط واحد های فعال در شهرک های صنعتی موجب خدمات رسانی به شهرک ها است

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۰۹۶

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اختصاص سه درصد از مالیات بر ارزش افزوده پرداختی توسط واحد های فعال در شهرک‌های صنعتی به خدمات‌رسانی در این شهرک‌ها در لایحه برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده‌است.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشستی با حضورمدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت .

احمد علی شهیدی ضمن گرامی داشت هفته دولت ، گزارش عملکردی از وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان ارائه داد و بیان داشت : یکی از دغدغه ها و موارد مهم و قابل پیگیری از سوی مسئولین به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی وضعیت مالیات بر ارزش افزوده واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی میباشد .

وی در ادامه افزود : شهرک ها و نواحی صنعتی در قبال پرداخت مالیات، هیچ خدمتی را از شهرداری ها و دهیاری ها دریافت نمی کنند .

سید کاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت، اظهار کرد: هفته دولت یادآور فضایل شهیدان رجایی و باهنر است.

این مقام مسئول افزود: رجایی و باهنر اسوه اخلاقیات، تلاش، پایداری، تحمل سختی ها، مسئولیت پذیری در لحظات بحرانی، ولایت مداری، توجه به دردهای جامعه و صدها ویژگی انسانی و اسلامی دیگر هستند.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تا پیش از این شهرک ها و نواحی صنعتی در قبال پرداخت مالیات، هیچ خدمتی را از شهرداری ها و دهیاری ها دریافت نمی کردند که این مشکل در برنامه ششم مرتفع شده است.

وی در ادامه افزود : اختصاص سه درصد از مالیات بر ارزش افزوده پرداختی توسط واحد های فعال در شهرک های صنعتی به خدمات رسانی در این شهرک ها در لایحه برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده‌است.

دلخوش گفت:‌  شهرداری ها از درآمد دریافتی از ارزش افزوده، خدمتی به شهرک های صنعتی ارائه نمی دهند که در صورت اختصاص سه درصد از 9درصد این درآمدها به شهرک های صنعتی، شاهد تحول مناسب در ارائه خدمات خواهیم بود.

وی در پایان بیان داشت : این موضوع از ابتدای سال جاری قانونمند شده و باید پیگیری و اجرایی شود.

اختصاص سه درصد از مالیات بر ارزش افزوده پرداختی توسط واحد های فعال در شهرک های صنعتی موجب خدمات رسانی به  شهرک ها است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز