خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگاه جازموریان خبرداد:

رهایی مرد 60 ساله از چنگال 3 آدم‌ربا توسط پلیس/ دستگیری یکی از آدم‌ربایان

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۵۲۰

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از رهایی مرد 60 ساله از دست 3 آدم ربا توسط پلیس در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، «محمد فروغی» ضمن تایید این خبر اظهار داشت: صبح دیروز(یکشنبه) فردی 60 ساله از مقابل باغ کشاورزی خود در شهرستان جیرفت توسط 3 آدم‌ربا به‌صورت مسلحانه ربوده شد.
 
فروغی افزود: بلافاصله پس از کسب گزارش آدم‌ربایی رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم در جهت شناسایی و دستگیری گروگان‌گیران اتخاذ شد.
 
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروگان‌گیران قصد انتقال فرد ربوده شده به استان سیستان وبلوچستان را دارند.
 
فروغی تصریح کرد: در اقدام بعدی و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی محل اختفای گروگان‌گیران در منطقه میاندران(روستای پنگ)از توابع بخش جازموریان مورد شناسایی مأموران پلیس قرار گرفت.
 
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان افزود: در نهایت طی یک درگیری مسلحانه که با تعقیب و گریز یک ساعته همراه بود، فرد ربوده شده سالم آزاد شد و یکی از گروگان‌گیران که اهل جنوب استان کرمان است دستگیر شد.
 
وی با بیان این‌ که در این عملیات یک دستگاه خودروی سورای پژو 405 کشف و توقیف شده است، افزود: دستورات قضایی لازم  برای دستگیری دو نفر دیگر از گروگان‌گیران که اهل سیستان و بلوچستان می‌باشند صادر شده است.
 
این مقام قضایی با اشاره به این‌که تحقیقات تکمیلی در جهت علت و انگیزه این گروگان‌گیری در حال بررسی است، خاطر نشان کرد: پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز