خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح دلایل مسمومیت و مرگ 2 معلول شبستری/ اعلام علت قطعی مرگ، هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۵۷

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: 2 معلول شبستری که بر اثر مسمومیت در موسسه قشقایی کافی الملک فوت کردند سابقه تشنج نیز داشته‌اند.

محسن ارشدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مسمومیت غذایی 11 نفر در موسسه قشقایی کافی الملک که 10 نفر از آنها معلول و یک نفر از کارکنان این موسسه بودند، بلافاصله این افراد به بیمارستان منتقل شدند.

ارشدزاده افزود: 5 نفر از این بیماران پس از درمان ترخیص شده و 4 نفردیگر هم اکنون بستری و تحت درمان هستند و 2 نفر از آنها که 18 و 30 ساله بودند، فوت کردند.

وی تصریح کرد: این دو مددجوی جوان که دارای بیماری تشنج مزمن بودند به دلیل مسمومیت و کم شدن آب بدن و پایین آمدن مقاومت بدن‌شان دچار تشنج غیرقابل کنترل شده و فوت کردند.

 مدیر کل سازمان بهزیستی آذربایجان شرقی در ادامه افزود: این نوع مسمومیت ها از نوعی باکتری از طریق آب آشامیدنی، سبزیجات و یا مواد غذایی به انسان منتقل می‌شود که معمولا کشنده نبوده و قابل درمان است.

ارشدزاده گفت: نمونه‌های باکتری این نوع مسمومیت برای بررسی بیستر به آزمایشگاه تهران ارسال شده و تا یک هفته آینده جواب قطعی مرگ این 2 جوان معلول اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز