خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی خبر داد:

اتخاذ تاکتیک‌های جدید پلیس در حوزه انتظامی و مرزی

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۶۱۲

جانشین نیروی انتظامی به تاکتیک‌های جدید پلیس در حوزه انتظامی و مرزی اشاره کرد و گفت: حدود 80 درصد مواد مخدر کشف‌شده مربوط به استان‌های شرقی و جنوب شرق کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسکندر مومنی در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی براساس اوامر سردار فرمانده محترم ستاد کل نیروهای مسلح، توجه به نیروی انتظامی و مناطق امنیتی از جمله جنوب شرق است. 

جانشین نیروی انتظامی افزود: نیروی انتطامی همه توان خود را بسیج کرده که در حوزه انتظامی و در حوزه مرزی، ساختار، ساختمان، تجهیزات و نیروها را تقویت کند و تاکتیک های جدید را اتخاذ نماید. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذ شده و دستورات ستاد کل نیوهای مسلح، شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان مطلوب بوده و به فضل پروردگار مطلوب تر نیز خواهد شد. 

سردار مومنی متذکر شد: در چهار ماهه اول امسال کشفیات مواد مخدر ما در استان سیستان و بلوچستان و استان‌های حاشیه شرق کشور، 80 درصد کل کشفیات کشور بوده یعنی از حدود 300 تن کشفیات مواد مخدر، 80 درصد آن مربوط به استان‌های شرقی و حاشیه شرق است. 

جانشین نیروی انتظامی با اشاره به تردد خودروهای قاچاقچیان سوخت که به مقررات راهنمایی و رانندگی نیز گاها توجه نمی‌کنند، اشاره کرد و بیان داشت: در این‌باره نیروی انتظامی استان طرح‌های خوبی را برنامه‌ریزی کرده که با اجرای آن، تردد این خودرو ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز