خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

خسارت سیل به 457 واحد مسکونی در ایرانشهر / قطع آب و برق در بسیاری از مناطق شهری و روستایی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۲۰

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان از وارد شدن خسارت به 457 واحد مسکونی در ایرانشهر در پی وقوع سیل اخیر خبرداد.

غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بارندگی‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان ایرانشهر و روستاه‌های اطراف آن دچار سیل‌زدگی شد که این حادثه خسارت هایی را برای مردم این منطقه و زیرساخت های استان به همراه داشت.

اربابی افزود: در کمتر از 3 ساعت در شهرستان ایرانشهر میزان بارش باران 50 میلیمتر بود ضمن اینکه تندباد 101 کیلومتری در این شهرستان رخ است.

وی درباره برآورد میزان خسارت سیل اخیر اظهار داشت: در پی سیل در شهرستان ایرانشهر تعداد 457 واحد مسکونی، 30 عدد تیر برق و خسارت‌هایی به زیر ساخت‌های جاده‌ای و کشاورزی و قطعی آب و برق وارد شد.

اربابی گفت: در این حادثه تعداد 50 روستا دچار قطعی آب و25 روستا دچارمشکل قطعی برق شدند که شب گذشته این مشکلات توسط کارشناسان مربوطه برطرف شد.

مدیرکل مدیریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: راه‌های ارتباطی ایرانشهر - سرباز ، ایرانشهر-دلگان نیز بر اثر سیل مسدود شدند که ساعت 6:30 صبح امروز بازگشایی شدند.

وی در پایان افزود: میزان خسارت های سیل در شهرستان ایرانشهر و روستاهای اطراف توسط کارشناسان مربوطه ارزیابی شده و ظرف یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز