خبرگزاری کار ایران

انتقاد از واگذاری مسئولیت برگزاری آزمون سراسری در قائم شهر به دانشگاه آزاد

کد خبر : ۵۱۰۹۸۵

به گفته رئیس آموزش و پرورش‌قائم شهر ،آموزش و پرورش حدود 10 سال است مسئول برگزاری کنکور سراسری نیست و این مسئولیت در کشور به آموزش عالی و در شهرستان‌ها به دانشگاه آزاد محول شد.

به گزارش ایلنا سید محمد رسولی گفت: هر ساله در برگزاری آزمون سراسری در شهرستان قائم‌شهر که مسئولیت آن بر عهده دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر است ضعف‌هایی وجود دارد و آموزش و پرورش بارها اعتراض خانواده‌ها را به دانشگاه انتقال داد اما همچنان هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز دانش آموزان کنکور سراسری از ابتدای برگزاری آزمون تا انتها  مشکل داشتند که خانواده‌ها اعتراض خود را اعلام کردند، آموزش و پرورش نیز این اعتراض‌ها  را به مسئولان بالاتر انتقال داد و دیگر آموزش و پرورش بیش از این نمی‌تواند در این زمینه ورد پیدا کند چراکه این مرکز مسئول برگزاری آزمون نیست.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر درباره اعتراضاتی که دانش آموزان از طریق خانواده‌های خود به آموزش و پرورش انتقال دادند، گفت: اعتراضات دانش آموزان بیشتر در زمینه تأخیر در آغاز آزمون بود و نیز سروصدای کارکنان و مراقبان داخل جلسه است. رفت و آمدهای بی جهت مراقبان و اینکه صدای زیاد کفش‌ها مانع تمرکز دانش آموزان شد و نیز صحبت‌های آنها و همچنین داوطلبان با همدیگر صحبت می‌کردند و نظمی در جلسه آزمون نبود، فضای سالن گرم و نور کافی نبود، چپ دست‌ها صندلی مخصوص خود را نداشتند و نیز دانش آموزان معلول که باید برایشان یک منشی در نظر گرفته می‌شد انجام نشد.

این مسئول، گفت: با توجه به اینکه هر ساله این اعتراضات به رئیس دانشگاه‌ آزاد شهرستان قائم‌شهر انتقال داده می‌شود باز هم همچنان به تخلفات در برگزاری آزمون سراسری ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز