خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

عمده شکایت مردم از تامین‌اجتماعی برخورد کارکنان است/ فقدان بخش جراحی اعصاب و روان در استان

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۱۸۹

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، عمده موارد شکایات از تامین اجتماعی را برخورد کارکنان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی‌محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امروز یکشنبه (18تیر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه این سازمان تامین اجتماعی کشور بیش از 50 درصد افراد جامعه را تحت پوشش دارد، اظهار داشت: در استان زنجان 120 میلیون نفر در سال گذشته از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

علی‌محمدی، با بیان اینکه در استان زنجان دو بیمارستان و 5 مرکز درمانی وجود دارد، گفت: 23 هزار مورد بستری در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان ثبت شده است.

وی در ادامه با اشاره به 7هزار موالد در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در سال گذشته 103 نفر جذب نیروی تامین اجتماعی بوده است.

علی‌محمدی، تجهیزات غیر مصرفی خریداری شده را بالغ بر 3 میلیارد عنوان کرد و گفت: بالغ بر 9 میلیارد نیز در حوزه دارو هزینه شده است.

وی، همچنین در راستای اجرای عملیات عمرانی در مراکز بهداشتی درمانی اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی توانمندسازی مدیران و زایمان‌های آسان و بدون درد را در الویت کاری این سازمان در استان بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان، 2 بیمارستان تامین اجتماعی درجه اعتبار یک را دریافت کردند ، گفت:  بیمارستان امام حسین زنجان بیمارستان سبز در سطح کشور است.

وی،  در ادامه با اشاره به اجرای طرح حذف دفترچه های تامین اجتماعی در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی ، تاکید کرد: در حال حاضر بیماران در مراکز درمانی بدون استفاده از درفترچه ویزیت می شوند.

علی‌محمدی، ارائه خدمات درمانی را از جمله اقدامات مهم ارزیابی کرد و گفت: بیماران خاص کلیه خدمات را به تعداد 538نفربه صورت رایگان دریافت می کنند.

وی در این خصوص ادامه داد: شهرستان زنجان فاقد بخش جراحی اعصاب و روان است و تنها در شهرستان ابهر این امر انجام می گیرد.

علی‌محمدی، همچنین خبر از ساخت کلینک ویژه تخصصی تامین اجتماعی در استان داد و گفت: بیمارستان خرمدره شبانه روزی و ابهر  قیدار تخصصی می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ، عمده موارد شکایات تامین اجتماعی برخورد کارکنان است تاکید کرد: پزشکان تامین اجتماعی ملزم به اختصاص 6 دقیقه وقت به بیماران تحت پوشش هستند که این تعداد برای یکساعت پزشک  10-8 نفر ویزیت بیمار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز