خبرگزاری کار ایران

در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان

۱۲هزار خدمت بستری در نیمه اول امسال انجام گرفته است

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان از ۱۲ هزار خدمت بستری ارائه شده در بیمارستان‌های امام حسین و امید ابهر در ۶ ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این تعداد مراجعه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل قریب به ۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمدی گفت: در نیمه اول امسال بیش از ۱۹۷ تخت فعال داشتیم و در این مدت بیش از ۴۹۶۷ عمل جراحی کوچک و بزرگ در دو بیمارستان تامین اجتماعی در استان به انجام رسیده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی زنجان، تعداد بیماران سرپایی در مجموعه مراکز درمانی در نیمه اول امسال را بیش از ۳۸ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت بیش از ۳۴۵ هزار مراجعه بیماران به بخش‌های پاراکلینیکی در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به ثبت رسیده است.

محمدی، خاطرنشان کرد: پس از اصلاح و استانداردسازی فضای فیزیکی در بیمارستان امام حسین شاهد افزایش و ارتقاء رضایت بیماران هستیم و در تلاشیم با اصلاح و بهبود فرایندهای ارائه خدمات همچون گذشته با اجرای الزامات طرح تکریم و هتلینگ بیمارستان‌ها، خدمات درمانی را آنطور که درشان و منزلت و فراخور بیمه شدگان عزیز است، ارائه کنیم.

وی به تعداد موالید نیز پرداخت و اعلام داشت بیش از ۳۴۰۰ نوزاد در دو مرکز بستری سازمان در استان در نیمه نخست سالجاری چشم به جهان گشوده‌اند.

کد خبر : ۳۱۳۰۸۷