خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اسلام‌آباد غرب خبر داد:

قتل پسر جوان به دست پدرش در اسلام آباد غرب

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری پدری به اتهام قتل فرزند خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در یکی از محلات شهر اسلام آبادغرب کارآگاهان پلیس آگاهی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

سرتیپ نیا افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص‌شد جوانی ۳۱ ساله بعلت اصابت ضربه شی خارجی از ناحیه سر در داخل اتاق خواب به قتل رسیده است. 

وی ادامه داد: در بازجویی از خانواده مقتول مشخص شد مقتول شب گذشته در داخل اتاق خوابیده بود و امروز صبح موقع بیدار کردن وی متوجه می‌شوند که با ضربات جسم سخت از ناحیه سر کشته شده است.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه جرم به پدر مقتول مظنون که وی پس از انتقال به اداره آگاهی در کمتر از دو ساعت لب به اعتراف گشود و پرده از جنایتی هولناک برداشت. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: قاتل ۶۹ ساله اختلاف خانوادگی و اعتیاد را تنها دلیل قتل فرزند خود عنوان کرد و گفت: فرزندم به شیشه اعتیاد داشت و مدام جهت تهیه پول مواد ما را مورد اذیت و آزار قرار می داد تا اینکه ساعت ۷ صبح به بالین وی رفتم و با ضربات چماق به سرش او را به قتل رساندم.

سرهنگ سرتیپ نیا در پایان افزود: قاتل در اجرای دستور مقام قضایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز