خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد پنج درصد کاهش می یابد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۹۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نرخ بیکاری در این استان با همراهی "بنیاد برکت" در سالجاری پنج درصد کاهش می یابد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدموسی خادمی" در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی یاسوج گفت: نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 4.4 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در سال 95 نسبت به تمامی سال‌ها جایگاه بهتری داشته است، اظهار داشت: با نشست های مستمری که با بنیاد برکت داشته ایم این بنیاد قول کاهش پنج درصد نرخ بیکاری را در کهگیلویه و بویراحمد داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنیاد برکت بنیاد پول دار و قوی بوده که باید نهایت بهره جهت اجرای پروژه های متعدد و کاهش نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد برده شود.

خادمی با تاکید به مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت های خدمات رسان در کهگیلویه و بویراحمد جهت آماده کردن برنامه های خود به بنیاد برکت، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید متناسب با استعدادها و ظرفیت‌های این استان تعریف شود.

وی گفت: بنیاد برکت خود نیز طرح هایی را در کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش نرخ بیکاری اجرا می کند و آن برنامه ها جدای از برنامه های مدیران خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنیاد برکت، شهرستان " لنده " را بعنوان شهرستان موردنظر خود جهت رفع محرومیت های این شهرستان درنظرگرفته است، یادآورشد: پروژه‌های خوبی قرار است در شهرستان "لنده" توسط این بنیاد اجرایی شود که بطور حتم بخش عمده ای از مشکلات این شهرستان رفع می شود.

خادمی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت های خدمات رسان باید پروژه های کارشناسی شده به بنیاد برکت ارائه دهند تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن شاهد تاثیرگذاری اجرایی شدن این پروژه ها باشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون حدود 14 درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز