خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا:

مهمترین رویکرد شورای شهر آینده شفاف‌سازی و قانون‌مداری است

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۴۰۹

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: باید برای مناطق حاشیه‌نشین رویکردهای فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم و پایگاه‌هایی را در این زمینه فراهم کنیم.

عباسعلی جوادی در گفت وگو با ایلنا در اصفهان در زمینه نیازهای اصلی که شهرداری باید به آن توجه کند، اظهار کرد: مهمترین نیاز شهر به نظر بنده که خود یک پزشک هستم بحث محیط‌زیست و آلودگی هوا است.

وی افزود: در دوره گذشته آماری در دسترس ما نیست که متوجه شویم وضعیت آلودگی هوای اصفهان چگونه بوده است اما اصفهان نیز مانند همه شهرهای بزرگ با مشکل آلودگی هوا و معضلات زیست‌محیطی دست‌وپنجه نرم می‌کند. البته آلودگی هوا یکی از مشکلات عمده شهر اصفهان است چون ترافیک نیز یکی دیگر از این معضلات شهری به‌حساب می‌آید که باید به آن رسیدگی شود. زاینده‌رود نیز یکی دیگر از این مباحث است که بی‌ربط به مشکل یأس و عدم نشاط شهروندان اصفهانی نیست، پس امیدواریم در آینده نزدیک مشکل بی‌آبی زاینده‌رود را نیز حل‌وفصل کنیم.

منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: رونق اقتصادی مبحثی نیست که شورای شهر بتواند به تنهایی برای حل شدن آن تصمیم بگیرد اما به‌طور مثال اگر با رشد توریست پذیری در شهر اصفهان که گنجایش بسیاری خوبی در این زمینه دارد مواجه شویم بسیاری از مشکلات مالی و اشتغال‌زایی ما در اصفهان حل خواهد شد؛ اما در کل اولویت اشتغالزایی با دولت است و ما در حد توان خود به این موضوع خواهیم پرداخت.

جوادی تصریح کرد: ما باید برای مناطق حاشیه‌نشین رویکردهای فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم و پایگاه‌هایی را در این زمینه فراهم کنیم که چه از نظر فرهنگی چه ورزشی و چه اجتماعی جایی برای آموزش و فرهنگ‌سازی باشد. در مبحث فرهنگ‌سازی البته این موضوع وجود دارد که مشارکت مردم مهم‌ترین بخش است و بدون حضور خود شهروندان چیزی حل‌شدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در کل شهر و شهروندان همه‌چیز به شهرداری مرتبط است و در این میان لیست شهر امید که به یاری خداوند همه اعضای آن به شورای اسلامی شهر راه پیدا کردند مهمترین عملکرد و رویکرد خود را شفاف‌سازی می‌داند. در حال حاضر مهمترین موضوع برای شورای شهر شفاف‌سازی و قانون مداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز