خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مردم به پاکدستی و مدیریت صحیح اصلاح‌طلبان رأی دادند

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۹۱

قائم‌مقام ستاد شورای شهر اصلاح‌طلبان اصفهان گفت: تفاوت معنادار رأی‌ها بین لیست امید و لیست اصولگراها در انتخابات شورای شهر این دوره نشان از هوشمندی مردم داشت.

علی یاراحمدیان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به انتخاب تمام اعضای لیست شهر امید با بالاترین رأی ممکن در انتخابات شورای شهر ما این نتیجه را خواهیم گرفت که مردم به اصلاح‌طلبی رأی داده‌اند.

وی افزود: اگر فعالیت ما نقطه قوت یا نقطه‌ضعف داشت یا عملکرد ستاد ما مشکلی داشت و حتی اگر تبلیغات ما نحوه قابل‌قبول نداشته است، روز 29 اردیبهشت مردم به اصلاح‌طلبان و سلامت نفس اصلاح‌طلبی رأی دادند و نشان دادند به پاکدستی آن‌ها و تجربه صحیح اداره کردن امور توسط اصلاح‌طلبان اعتماد دارند.

قائم‌مقام ستاد شورای شهر اصلاح‌طلبان اصفهان ادامه داد: رقیبان ما در امر تبلیغات هزینه بسیار بیشتری کرده بودند که ما با آنها قابل‌مقایسه نبودیم. فهرست‌های موازی در کنار لیست شهر امید وجود داشت که همه ادعای اصلاح‌طلبی داشتند اما چیزی که قابل‌توجه است این بود که مردم با هوشمندی تفاوت بین صحیح و غلط را شناختند. این عملکرد مثبت حضور مردم، جوانان و زنان بود که می‌خواستند اصلاح‌طلبان را برای این امر برگزینند چون اصلاح‌طلبان را برای مدیریت و اداره امور شهر و جامعه مناسب‌تر از گروه‌ها و جریانات سیاسی دیگر می‌دانستند.

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آقای خاتمی در سال 92 و دوره گذشته مجلس از مردم خواستند به اصلاح‌طلبان رأی بدهند و مردم صحبت‌های ایشان را جدی گرفتند این بار هم پس از سخنان ایشان امید پیروزی برای لیست شهر امید و اصلاح‌طلبان داشتیم؛ اما این تفاوت معنادار رأی‌ها بین لیست امید و لیست اصولگراها برای خود ما هم قابل پیش‌بینی نبود.

وی تصریح کرد: مردم در شهر اصفهان و ایران به لیست امید، امید بسته‌اند. مردم لیست امید را برگزیدند چون می‌دانستند اصلاح‌طلبان در اداره امور جامعه صداقت، شفافیت و عقلانیت به خرج می‌دهند و مطمئن باشید که لیست امید خواسته‌های مردم را برآورده خواهد کرد و مشکلاتی که مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند را رفع خواهند کرد. گامی به جلو در جهت توسعه متوازن شهر برخواهند داشت زیرا در لیست امید و شورای شهر این دوره کارشناسان مختلف عمرانی، شهری، کارآفرینی، محیط زیستی و حقوقی وجود دارند و می‌توانند با تأثیرگذاری خود اصفهان را به توسعه قابل قبولی برسانند.

یارمحمدیان در پایان گفت: توسعه شهری توسعه‌ای نیست که بتوان به‌سرعت به نتیجه رساند، این مشکلات ریشه‌دار است و در طول سال‌های طولانی به وجود آمده است و سال‌های طولانی برای رفع این مشکلات احتیاج است. شورای شهر این دوره برای رفع مشکلات شهر و شهروندان برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت 10 ساله 20 ساله و حتی 50 ساله در دستور کار دارند تا با این برنامه‌ها اصفهان را شهری به عنوان الگویی مناسب برای شهرهای اسلامی معرفی کنند و زندگی در اصفهان را سهل‌تر و لذت‌بخش‌تر از پیش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز