خبرگزاری کار ایران

در مراسم ختم روزنامه‌نگار گیلانی مطرح شد؛

مردم دانستند اگر بی‌تفاوت باشند 4 سال اکثریت منتقد خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۰۷

مراسم سومین روز درگذشت روزنامه نگار سرشناس و فعال سیاسی اصلاح طلب گیلانی با حضور محدباقر نوبخت در رشت برگزار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از رشت، محمدباقر نوبخت در مراسم سومین روز درگذشت روزنامه‌نگار سرشناس و فعال‌سیاسی اصلاح‌طلب، مرحوم مهدی‌تقی‌زاده اظهار داشت: پس از رخداد 29 اردیبهشت، این پدیده اجتماعی کم نظیر و قابل تامل وظیفه داشتم، در اولین فرصت به زادگاهم برگردم و از مردم شریف، فهیم و زمان شناس گیلان قدردانی کنم.

سخنگوی دولت در این مراسم که با حضور استاندار گیلان، نماینده، فرماندار و اعضای شورای شهر رشت در مسجد امام رضا(ع) گسار برگزار شد، مراتب تمجید خود را تقدیم فرزندان استان کرد که با برپایی ستادها نسبت به تحلیل موقعیت روز توانستند زمینه اجتماع بزرگ مردم در روز انتخابات را فراهم سازند.

وی تصریح کرد: همواره در ذهنم فضایی که چنین فریضه ای باید در آن انجام می شد، غیر از این فضای غمبار و اندوهناک بود که متاسفانه بر قلوب همه ما اثر گذاشته و باعث شد تا امروز دردمندانه یکدیگر را ببینیم.

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: با در گذشت مهدی تقی نژاد، گیلان یکی از فرزندان نازنین، وظیفه شناس، روشنفکر و عزیز خود را از دست داده است.

نوبخت به ماموریت خود از سوی رئیس‌جمهور اشاره کرد و افزود: از اعضای مخلص ستادهای انتخاباتی روحانی تشکر می‌کنم و به عنوان سخنگوی دولت مراتب همدردی رئیس جمهور و اعضای دولت را به خانواده اصیل، خوش نام و بزرگوار مرحوم اعلام می کنم.

وی به همه افرادی که به اندیشه، فکر و راه مرحوم مهدی تقی زاده پایبند هستند، اطمینان داد که دولت با آگاهی از رسالت بسیار سنگینی که بر عهده گرفته است، خودش را موظف و مقید به انجام تعهداتی می داند که برخی از آن در منشور حقوق شهروندی و برخی دیگر نیز در برنامه توسعه،عمران و پیشرفت جامعه منعکس شده است.

سخنگوی دولت با اشاره به وحدت نظر کم نظیر بین ایرانیان مقیم خارج و هموطنان داخل کشور بیان داشت: بدانید که روح مهدی عزیز هم قطعا شاهد چنین پیمانی بین دولت و ملت خواهد بود.

وی گفت: در این انتخابات همه به درستی دانستند که اگر بی‌تفاوت باشند باید حداقل ۴ سال همواره متالم، متاثر و حداکثر منتقد باشند.

نوبخت خاطرنشان کرد: عزیزان ما در خارج و داخل کشور به حق درک کردند اگر عدای از اقلیت جامعه، برای آنها و ملت بزرگ ایران تصمیم بگیرند، انسجام فی مابین ایرانیان داخل و خارج کشور به ثمر نمی نشیند.

وی گفت: مردم شریف گیلان در انتخابات رای بسیار معناداری را تقدیم رئیس‌جمهورشان کردند و رئیس جمهوری نیز خودش را نسبت به هوشمندی مردم استان متعهد می داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز