خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه فلورانس ایتالیا در یاسوج:

ایتالیا از پیروزی دوباره روحانی‌خوشحال است/ ترسیدیم شخص دیگری رئیس‌جمهور شود/ به اجرایی شدن برجام پایبندیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۴۳۵

استاد دانشگاه فلورانس ایتالیا از پیروزی دوباره دولت تدبیر و امید در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحالم روحانی دوباره پیروز انتخابات شد.

" پروفسور فابیو روسو" در نشست رسانه‌ای و در پاسخ به این سئوال ایلنا که ارزیابی شما از پیروزی دوباره دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری ایران چیست؟ با لبخند اظهار داشت: از اینکه بار دیگر دکتر روحانی پیروزی انتخابات شدند، بسیار خوشحالیم.

ایتالیا از پیروزی دوباره دکتر روحانی خوشحال است

وی گفت: ما می‌ترسیدیم که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چیز دیگری بشود و الان از پیروزی دکتر روحانی در این انتخابات بسیار خوشحالیم.

این استاد دانشگاه فلورانس ایتالیا با تاکید بر اینکه از پیروزی دولت تدبیر و امید در ایران خوشحال هستیم، خاطرنشان کرد: از اینکه بار دیگر عقلانیت و اعتدال در ایران پیروز شد ما نیز خوشحال هستیم.

فابیو روسو افزود: دوستان زیادی در وزارت خانه ایتالیا و مسئولان دانشگاهی ما از پیروی دکتر روحانی خوشحال بوده و از وضعیت کنونی نیز خوشبین هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال ایلنا که ارزیابی‌تان از اجرایی‌شدن برجام در حوزه‌های علمی ایران و ایتالیا چیست؟ هم یادآورشد: ما معتقدیم باید از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببریم.

ایتالیا به اجرایی شدن برجام پایبند است

استاد دانشگاه فلورانس ایتالیا با تشریح تعامل مطلوب ایران و ایتالیا در حوزه های مختلف بویژه حوزه علمی، بیان داشت: ایتالیا به اجرایی شدن برجام در حوزه‌های علمی پایبند خواهد بود و تعاملات مناسبی با ایران خواهد داشت.

فابیو روسو گفت: ما معتقدیم باید از فرصت‌های پیش آمده نهایت بهره را برد و از این فرصت در راستای توسعه علمی استفاده کرد.

وی به جایگاه دانشگاه‌های ایران در دنیا هم اشاره و اظهار داشت: دانشگاه‌های ایران دارای استانداردهای لازم علمی در دنیا را دارند.

استاد دانشگاه فلورانس ایتالیا افزود: مدیر روابط بین الملل دانشگاه فلورانس ایتالیا خود دانش آموخته دانشگاه تهران است که این نشان از جایگاه شایسته دانشگاه های ایران را دارد.

دانشگاه یاسوج جایگاه خوبی در بین دانشگاههای دنیا دارد

فابیو روسو در بخشی از سخنان خود به وضعیت کنونی علمی دانشگاه یاسوج هم اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه یاسوج نیز وضعیت علمی خوبی در بین دانشگاه‌های دنیا و ایران دارد.

وی گفت: وقتی رتبه دانشگاه یاسوج در بین 71 دانشگاه کشور رتبه 14 می باشد پس این دانشگاه دارای استانداردهای لازم علمی است.

استاد دانشگاه فلورانس ایتالیا افزود: مانعی برای پیشرفت و توسعه دانشگاه یاسوج وجود ندارد و در آینده نیز شاهد توسعه دوچندان این دانشگاه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "پروفسور فابیو روسو" به همراه همسر خود "پروفسور الیورا ماسکولو" هم اکنون میهمان دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز