خبرگزاری کار ایران

اسدالله درویش امیری خبر داد:

مساعدت برای اتمام پردیس سینمایی گاوازنگ زنجان تا ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۱۵

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت توسعه سینما در استان گفت: امید می‌رود به همت مسوولان، پردیس سینمای گاوازنگ زنجان تا ۱۴۰۰ نهایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری در مراسم کلنگ‌زنی پروژه پردیس سینمایی گاوازنگ زنجان با تقدیر از حضور پررنگ اصحاب فرهنگ و هنر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این قشر در حفظ ریشه انقلاب همت گذاشتند و از فرهنگ کشور پاسداری کردند.

وی با ابراز خرسندی از کلنگ‌زنی پردیس سینمایی در زنجان پس از انتخابات گفت: ساخت این پروژه در اولین فرصت آغاز می‌شود و قول مساعد می‌دهیم قبل از سال 1400 این پروژه را به پایان برساینم.

مقام‌عالی استان با اشاره به پروژه بیمارستان 400 تختخوابی در زنجان گفت: این پروژه با ابتکار خدمتگزان بدون حمایت بودجه های دولتی اجرا می شود.

درویش‌امیری ادامه داد: استان زنجان در هنر و فرهنگ سابقه تاریخی و درخشان دارد و بسیاری تلاش کردند این سابقه به دست فراموشی سپرده شود ولی به همت هنرمندان زنجانی این سابقه زنده است.

استاندار زنجان افزود: در فیلم‌سازی و سینما در سه دهه گذشته افتخاراتی کسب کردیم ولی بخشی از اندیشه‌ها و تفکرات با ما همراه نبودند تا این اقدامات را افتخار بدانند اصغر فرهادی یکی از هنرمندانی بود که نتوانسیتم آنطور که شایسته این هنرمند است تجلیل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز