خبرگزاری کار ایران

بهروز مهدوی:

72 درصد مردم زنجان واجد شرایط رای‌دهی هستند/275 شعبه مکانیزه در استان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۰۸

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به 769 نفری واجدین شرایط رای‌دهندگان به میزان 72درصدی در استان گفت: در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره و زنجان 275 شعبه مکانیزه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهروز مهدوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری با گستره وسیع گفت:  707روستا دارای انتخابات هستیم.

مهدوی با بیان اینکه در شهر زنجان و ابهر 9 کرسی و سایر شهرها 5 کرسی در استان زنجان وجود دارد، گفت: برخی روستاها دارای صندوق سیار هستند.

وی در ادامهبا اشاره به 926 شعبه استانی گفت: بخشی از این تعداد شعب سیار هستند، یادآورشد: در مجموع 630 شعبه ثابت داریم.

دبیر ستاد انتخابات دوزدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای‌شهر و روستای استان درباره واجدین شرایط نیز گفت: 72درصد مردم استان واجد شرایط رای دادن هستند .

وی ادامه داد: در شهرستان ابهر و خرم‌دره و زنجان 275 شعبه مکانیزه در استان وجود دارد.

مهدوی با اشاره به هوشمندی و مکانیزه بودن صندوق‌های اخذ رای در استان گفت: ساعات اولیه انتخابات موجب تاخیر جزئی برای تعیین هویت افراد بوده است.

وی، در پایان  خبر از مشارکت بسیار بالایی در استان داد و گفت: شاهد استقبال مطلوب این استان در انتخابات هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز