خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

همه باید در صحنه رقابت انتخاباتی اخلاق را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۲۸

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما باید باشکوه و اقتدار و با حضور حداکثری مردم برگزار شود، گفت: همگان باید در این صحنه رقابت، خویشتنداری کرده و اخلاق را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،  پنجمین نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان و حضور مسئولان دستگاه های مرتبط برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان در آغاز این نشست با خیر مقدم به مسئولان و مدیران دستگاه ها از تمام کسانی که با ایمان و اعتقاد راسخ در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و سرافرازی انقلاب اسلامی تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمود.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما باید باشکوه و اقتدار و با حضور حداکثری مردم برگزار گردد تصریح کرد: همگان باید در این صحنه رقابت، خویشتن داری کرده و اخلاق را رعایت نمایند.

وی با بیان اینکه دو انتخابات مهم پیش رو مانند سایر دوره ها سپری خواهد شد افزود: آنچه به جا می ماند رفتار و آثار عملکرد افراد است و شایسته نیست که شاهد رسوب بداخلاقی در تبلیغات نامزدها باشیم.

این مقام ارشد قضایی با توصیه بر اعتماد متقابل خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاهای اجرایی، مردم و تمام نامزدها در معرض آزمونی بزرگ هستند و امید که همگان بتوانند این آزمون خطیر را با موفقیت پشت سر بگذارند.

احمد سیاوش پور همه انسانها را محترم و دارای عزت و کرامت خواند و اظهار داشت: عقیده انسانها در درون و باطن آنهاست و نمی توان آنها را با اجبار به سویی متمایل کرد لذا تخریب و حمله به شخصیت افراد کاری ناپسند است.

وی از مسئولان برگزاری انتخابات خواست تا حساسیت های لازم را در خصوص نحوه جلب آرای مردم توسط نامزدها به عمل آورده و برآن نظارت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین یادآور شد: افرادی که به تذکرات بی توجهی کرده و مرتکب جرائم انتخاباتی شوند، ناگزیر پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده و شعبات ویژه ای در کمال بی طرفی و بر مبنای مر قانون به آن رسیدگی خواهند کرد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان خاطر نشان کرد: از اینکه توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیدا کرده ایم و مسئولیت حفظ امنیت و حقوق مردم بر عهده ما گذاشته شده است خدا را شاکریم و به امید حق تعالی و با کمک و یاری تمامی نهادها تلاش خواهیم کرد تا با برگزاری انتخاباتی پرشور از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز