خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت مطرح کرد:

افزایش امنیت جاده‌ها و معابر عمومی با توسعه زیرساخت‌ها و آموزش همگانی/توزیع 100 کلاه ایمنی و 200 بسته ایمنی در شفت

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۷۴

فرماندار شفت در مراسم اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و آموزش‌های همگانی می‌توان امنیت جاده‌ها و معابر عمومی را افزایش داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت در مراسم اجرای طرح ارتقای ایمنی موتور سواران و عابرین پیاده در مسجد امام جعفرصادق(ع) جیرده این شهرستان با اشاره به اینکه مسوولین مربوطه باید در تامین امنیت اجتماعی شهروندان کوشا باشند افزود: با توسعه زیرساخت ها و آموزش های همگانی  می توان امنیت جاده ها و معابر عمومی را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های شفت ، فومن و صومعه سرا معین یکدیگر هستند و درحوادث به کمک یکدیگر می شتابند تصریح کرد : نبود میدان و تقاطع در ملاسرا زمان خدمات امدادی را افزایش می دهد.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه فرهنگ سازی در بین کودکان و نوجوانان می تواند در کاهش حوادث رانندگی نقش آفرین باشد تصریح کرد: سال گذشته برای آموزش دانش آموزان و ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها مبلغ 50 میلیون تومان تخصیص یافت .

وی با اشاره به اینکه اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران یک حرکت نمادین است اظهار کرد: ارتقای فرهنگ ترافیکی یکی از اهداف این طرح است.

فرماندار شفت به ارتقای ناوگان هوایی کشور را یکی از دستاوردهای برجام برشمرد و افزود: توسعه زیرساخت های ریلی و هوایی در کاهش تصادفات موثر است.

وی با بیان اینکه راه آهن رشت-قزوین یکی از پروژه های مهم ملی است که می تواند در توسعه گردشگری و اقتصادی گیلان موثر باشد افزود: این پروژه در خرداد ماه سال جاری به مراحل پایانی خود می رسد.

سید مرتضی عظیمی مدیر پایانه های غرب گیلان نیز با اشاره به اینکه شهرستان شفت در کاهش تصادفات در گیلان رتبه خوبی دارد تصریح کرد : آمار تصادفات موتور سواران و عابرین پیاده در این شهرستان باید کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست طرح ارتقای ایمنی موتور سواران و عابرین پیاده در 50 روستای گیلان انجام می شود افزود: این طرح تا کنون در 5 روستای شهرستان شفت انجام شده است.

عظیمی با اشاره به اینکه 100 کلاه ایمنی در بین موتورسواران دهستان جیرده توزیع شد افزود : توزیع 200 بسته ایمنی در بین دانش آموزان از دیگر برنامه های امروز بود.

مدیر پایانه های غرب گیلان  با بیان اینکه در فصل بهار و تابستان به دلیل ورود ماشین آلات کشاورزی به راه های اصلی آمار اینگونه تصادفات افزایش می یابد افزود: خودداری از ورود ماشین آلات کشاورزی به راه های اصلی و استفاده از شب نما به بهبود آمار تصادفات جاده ای کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز