خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده مردم سیستان؛

ستاد انتخاباتی حسن روحانی در زاهدان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۳۵

ستاد انتخاباتی حسن روحانی در زاهدان با حضور نماینده مردم سیستان در مجلس عصر امروز در خیابان جانبازان زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدعلی کیخا در آیین افتتاحیه ستاد حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی اظهار داشت: یکی از تاکیدات رهبر انقلاب حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است. حضور مردم پای صندوق‌های رای موجب تقویت نظام و شکست دشمنان می‌شود.

کیخا ضمن اشاره به اینکه براساس قانون اساسی مردم حق انتخاب دارند، تصریح کرد: کاندیداهای انتخاباتی نباید از نیازهای مردم برای رای گرفتن استفاده کنند زیرا بسیاری از وعده‌های نمایندگان با شرایط کنونی عملی نمی‌شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس گفت:  مردم سیستان و بلوچستان هیچ گاه در طول تاریخ به این مرز و بوم خیانت نکردند و حافظ ارزش‌های نظام بوده‌اند.

کیخا بیان کرد: امنیت یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که به مدد آن ناامنی به کشور ایران نرسید و فرسنگ‌ها دورتر دشمنان ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه همیشه دشمنان تلاش کردند بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند، گفت: رفع معضلات بیکاری و اقتصادی از جمله خواسته‌های مردم است.

جمالی قائم‌مقام ستاد روحانی در زاهدان نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما تشویق مردم برای حضور حداکثری و نمایش اتحاد و اقتدار ایرانیان است. رای دوباره مردم مهر تاییدی برای تحقق اقدامات در دست اجرا در دور دوم است. 

وی تاکید کرد: این اقدامات توسعه را در منطقه رقم می‌زند و محرومیت‌ها را کاهش می‌دهد. شهروندان با حضور پای صندوق‌های رای به کاندیدای اصلح رای می‌دهند و آینده کشور را تضمین می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز