خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار عنوان کرد:

تخریب‌دولتی که رهبری آن را تأییدکرده بداخلاقی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۰۲

فرماندار رودبار دورکردن فضای سنگین ایران هراسی را از نتایج اجرای برجام دانست و تأکید کرد: تخریب دولت مورد تأیید مقام معظم رهبری به بهانه انتقاد از این دستاورد برجسته، بد اخلاقی است.

به گزارش ایلنا از رودبار، سید اسماعیل میر غضنفری در مراسم روز جوان دانشگاه پیام نور منجیل که با حضور امام جمعه این شهر، رئیس دانشگاه پیام نور گیلان، رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور منجیل برگزار شد، با تبریک روز جوان اظهار داشت: دانشجویان با شور و نشاط و انرژی در اوان جوانی با فراگیری علوم و دانش،گام بلندی را برای توسعه و اعتلاء و پیشرفت کشور بر می دارند.

فرماندار رودبار با اشاره به روحیه پرسشگری، مطالبه گری، تتبع و آرمانخواهی دانشجویان و جوانان اظهار داشت: ذات و سرشت آنان با حق‌خواهی و حق طلبی عجین گشته است و هیجانات و احساسات و نیز تحریف حقایق و واقعیت‌ها را به سهولت تمیز می دهند.

وی با بیان اینکه دانشجویان عزیز ما به خوبی می‌دانند که دین مبین و انسان ساز اسلام دین اصلاح است و سید و سالار شهیدان هم هدف از قیام خویش را اصلاح در امت جد خویش دانستند، خاطر نشان کرد: از آنجائیکه اسلام دین گفتمان است نه مشتمان به جای چنگ و دندان نشان دادن به همدیگر، با هر نگاه و سلیقه ای که داریم زیر سقف جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی و همبستگی داشته باشیم.

فرماندار افزود: تا زمانی که منطق تفکر وجود دارد چرا باید برای هر گفتاری جیغ و فریاد بکشیم و راه آخر را اول انتخاب کنیم در صورتیکه می‌دانیم سید و سالار شهیدان که اسوه کامل معرفت، اخلاق و کرامت است تا آخرین لحظه با دشمنانش مذاکره کرد.

وی حفظ و تقویت نظام را اصل دانست و افزود: انتظار داریم دانشجویان، اساتید و فرهیختگان برای پرشورکردن و مشارکت‌حداکثری در انتخابات که آبرو و مشروعیت‌نظام است‌اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار دشمنی‌های آمریکا و هم پیمانانش با نظام اسلامی را یادآور شد و گفت: با تدابیر و دیپلماسی دولت تدبیر و امید، فضای ایران هراسی که آنان ایجاد کرده بودند تغییر کرد و مطالبات و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران بر جهانیان ثابت شد.

میرغضنفری دور کردن فضای سنگین ایران هراسی را از نتایج اجرای برجام دانست و تأکید کرد: تخریب دولت مورد تأیید مقام معظم رهبری  به بهانه انتقاد از این دستاورد برجسته، بد اخلاقی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز