خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

جریان اصلاحات با قدرت از روحانی حمایت می‌کند/ مشارکت بالا پیروزی روحانی را قطعی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۰۵

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از مردم خواست با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه ای بزرگ را خلق کنند و تاکید کرد که جریان‌اصلاحات همانندگذشته و با قدرت از "روحانی" در انتخابات پیشرو حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"محمدصادق جوادیحصار" درهمایش پرشور فرهنگیان حامی روحانی در سالن شهید ایزدپناه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریان اصلاحات در کمال آرامش و باقدرت تمام و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های خود برای پیروزی قاطع روحانی وارد عرصه انتخابات شده و بدون شک در کنار ایشان خواهد بود.

وی با تشریح برخی مواضع و مشترکات جریان اصلاحات و دولت یازدهم،اظهارداشت: باید پذیرفت، روحانی، جایگاه و عزت از دست رفته ملت ایران را بازگرداند. 

روحانی، ایران هراسی را در دنیا پاک کرد 

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: قبل از دولت تدبیر و امید یعنی در دولت های نهم و دهم، ایران هراسی سراسر دنیا را فراگرفته بود و دولت یازدهم با هزاران زحمت توانست چهره هراس و تقابل با دنیا را از چهره زیبای ایران بزداید.

جوادی حصار تاکید کرد که روحانی با درایت وظرافت توانست فرهنگ، جایگاه و عزت از دست رفته را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان بیاورد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید در پرونده هسته ای با خردگرایی وعقلانیت در مصاف با شش قدرت بزرگ دنیا، مقتدرانه و عزتمندانه ایستادگی کرد. 

جریان اصلاحات از روحانی حمایت می‌کند 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه جریان اصیل اصلاحات با تمام قدرت و ظرفیت خود از روحانی حمایت می کند، یادآورشد: هر چه میزان مشارکت و سهم مردم و جوانان در صحنه انتخابات پررنگ تر و پرشورتر باشد، درصد قبولی اصلاحات و روحانی نیز بیشتر خواهد بود. 

جوادی حصار افزود: جریان اصلاحات و هواداران روحانی به خاطر رفتارهای علمی، منطقی، مستدل و اعتقادی که دولت وی به مسایل مهم توسعه ای کشور دارد، از وی حمایت کرده و خواهد کرد.

وی گفت: کشور ایران در هشت سال قبل از دولت یازدهم با وجود همه درآمدهای هنگفت نفتی که داشت اما با بی برنامگی توسط پدیده هزاره سوم، به پرتگاه سقوط کشانده شد و عزت این کشور فدای امیال کودکانه و خرافات عده ای محدود قرار گرفت. 

به گزارش ایلنا از یاسوج، حضور گسترده فرهنگیان حامی روحانی در بارش شدید باران شهر یاسوج فضایی بانشاط را برای همگان ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز