خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد:

پرداخت 117میلیارد تومان‌تسهیلات برای احیای واحدهای تولیدی کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۱۷۳

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سال گذشته 117 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای واحدهای تولیدی صنعت و کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه سال 95 سال پر تحرکی برای تمام اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود افزود: بیشترین تبادل نظر در جلسات بحث رونق تولید بود و حدود 116 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای های تولیدی بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شد.

وی‌گفت: در سال 95 تا به امروز 946 واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی از طریق کارگروه به بانک‌های عامل برای پرداخت سرمایه در گردش معرفی کردیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: پرداخت نزدیک به 117 میلیارد تومان به 333 واحد در بخش صنعت و کشاورزی کمکی برای رونق تولید در کردستان بود.

دره وزمی با یادآوری شعار امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: فرصت مغتنمی است که در کردستان حداکثر بهره برداری از شعار سال داشته باشیم چرا که واحد های تولیدی نیاز به حمایت دارند.

وی اضافه کرد: اگر تولید رونق یابد قطعا اشغال رونق می یابد و در این راستا  می طلبد با عزمی راسخ تر به حمایت از واحد های تولیدی بپردازیم و امسال دغدغه تولید و اشتغال دغدغه تمام اعضای کارگروه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز