خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی پیروز انتخابات است/ با دادن وعده‌های نادرست نمی‌توان مملکت‌داری کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۸۵۵

نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس گفت: از همه جریان‌های دوست‌دار نظام و حامیان اعتدال می‌خواهیم با رأی دادن به آقای روحانی بار دیگر فضا را برای ساختن ایرانی آباد و آزاد مهیا سازند.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:‌ به کاندیداها توصیه می‌کنیم به فکر ترویج پدیده نادرست حذف گازانبری مخالفان خود نباشند.

این نماینده مجلس افزود: به‌طور حتم آقای روحانی پیروز انتخابات خواهد بود و با جوسازی‌های دروغین نمی‌توان پیروزی به‌دست آورد. مردم همواره با این غوغاسالاری‌ها مخالف بوده و قطع به‌یقین پاسخ این غوغاسالاری‌ها را 29 اردیبهشت با رأی دادن به آقای روحانی به نحو مطلوبی خواهند داد.

جلودارزاده گفت: همه باید بدانند دوران تنش و توهین سر آمده و با دادن شعارهای ناروا و نادرست نمی‌توان مملکت‌داری کرد.

وی گفت:‌ مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌تواند پیروزی قطعی اصلاح‌طلبان با اختلافات چشمگیر را همراه داشته باشد.

جلودارزاده ادامه داد: ما از همه جریان‌های دوست‌دار نظام و حامیان اعتدال می‌خواهیم با رأی دادن به آقای روحانی بار دیگر فضا را برای ساختن ایرانی آباد و آزاد مهیا سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز