خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

بیش از یک‌هزار نفر از فرزندان جانبازان متقاضی اشتغال در استان هستند/ معوقات خانواده‌های شهدا هفته آینده واریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۸۲۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان، سلامت جانبازان را از جمله الویت‌های بنیاد برشمرد و گفت: در خصوص اشتغال فرزندان جانبازان به تعداد 1500 نفز در تخصص های مختلف متقاضی کار داریم.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان امروز پنج شنبه ( 7اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان زنجان الگویی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: یکی از برنامه های سالجاری برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان خواهد بود.

کاظمی با بیان اینکه شهدا در وصایای خود به نماز و پشتیبانی ولایت فقیه تاکید داشتند، گفت: باید در راستای نماز در فرهنگ‌سازی موثر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به هفته گرامیداشت جانباز در استان گفت: در این هفته با محوریت جانبازان برنامه های ویژه ای اجرا و از مقام جانبازان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان خبر از برگزاری مراسم جشن و برنامه هایی در رابطه با جانبازان صنوف مختلف داد و گفت: پایش سلامت جانبازان در این هفته انجام می گیرد.

وی استان زنجان را دارای بیش از 7هزار جانباز عنوان کرد و گفت: در استان زنجان 101 نفر جانباز 70 درصد داریم.

کاظمی با بیان اینکه یکی از تهدیدات سلامتی جانبازان افزایش سنی این افراد است، تصریح کرد: رسیدگی به مسائل جانبازان از جمله اولویت های این مجموعه است.

وی،  سلامت جانبازان را از جمله از اولویت‌های بنیاد برشمرد و گفت: در خصوص اشتغال فرزندان جانبازان به تعداد 1500 نفز در تخصص های مختلف متقاضی کار داریم.

کاظمی ، همچنین با بیان اینکه معوقه ای در حوزه خانواده های جانبازان نداریم،  یادآورشد: معوقات خانواده های شهدا هفته آینده واریز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز