خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران زنجان خبرداد:

اجرای 22 برنامه برای روز شهدا / برگزاری کنگره بین‌المللی روز شهدا با حضور رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۵۳۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، از زنجان بعنوان استان پایتخت شور و شعور حسینی و شهری در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و گفت: کنگره بین المللی روز شهدا با حضور ریاست جمهوری در مشهد برگرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، امروز دوشنبه (16اسفند) در جمع خبرنگاران به بمناسبت 22 اسفند سالروز تاسیس و روز بزرگداشت شهداء اظهار داشت: در مجموع بنیاد شهید استان زنجان به 50 هزار نفر خانواده شهید خدمات رسانی می‌کند.

کاظمی، با بیان اینکه از سال 92 در حال شناساندن روز 18 اسفند به مردم با اجرای برنامه‌های فاخر در سطح کشور هستیم، افزود: درعملیات خیبر دوران دفاع مقدس بیش از 149 شهید در این روز به شهادت رسیده است.

وی، در ادامه با اشاره به اینکه درصدد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم، تصریح کرد: همایش ملی ترویج فرهنگ وایثار برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان زنجان ، با اشاره به 14 عملیات جنگی در ماه اسفند گفت: یک سوم شهدای کشور در ماه اسفند به شهادت رسیدند.

وی، از استان زنجان بعنوان استان پایتخت شور و شعور حسینی و شهری در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و گفت: کنگره بین المللی روز شهداء با حضور ریاست جمهوری در مشهد خواهد برگراز می شود.

کاظمی، با اشاره برنامه‌های این مجموعه با محوریت بنیاد شهید اظهار داشت: استان زنجان دارای برنامه‌های متعدد دراین زمینه خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان، در بخشی از سخنان خود، برگزاری کنگره بین المللی شکوه و ایثار را درراستای تجلیل از مادران شهداء مهم ارزیابی کرد و گفت: 170 جاوید الاثر(مفقود الاثر) در استان وجود دارد که از تعدادی از خانواده های  انها تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول دراستان زنجان، اجرای قانون جامع خدمات ایثار گری را دراین راستا حائز اهمیت برشمرد و گفت : شاهد تحقق 70 درصد ی این قانون در جامعه بودیم .

کاظمی، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را با همراهی این مجموعه دارای اهمیت عنوان کرد و یادآورشد: شاهد اجرای 5هزار و 200طرح سپاس با اهداف ویژه در استان اجرایی شده است.

وی، پایش سلامت را برای خانواده‌های شهدا مهم دانست و گفت: در صدد ایجاد اشتغال در این مجموعه هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان، در پایان سخنان خود، با اشاره به شعار راه شهیدان ادامه دارد خبر از اجرای 22 عنوان برنامه در این راستا در استان زنجان داد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز