خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری چهارمحال و بختیاری خبرداد:

43 شرکت مسافربری آماده خدمت‌رسانی به مسافران است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۳۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: 43 شرکت مسافربری بصورت سهامی خاص و عام آماده خدمت‌رسانی به مسافران در این استان هستند.

منوچهرسلمان زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در استان چهارمحال و بختیاری ناوگان حمل ونقل عمومی در وضعیت مطلوبی است.

سلمان زاده افزود: درحمل و نقل عمومی برون شهری متوسط سن ناوگان اتوبوسی 10 سال ،ناوگان مینی بوسی 28 سال و ناوگان سواری کرایه برون شهری 9 سال است.

وی با اشاره به عملکرد بخش مسافر خاطرنشان کرد: تعداد 43 شرکت مسافربری بصورت سهامی خاص وتعاونی با 256 دستگاه اتوبوس،1032 مینی‌بوس و 905 سواری کرایه در استان آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

سلمان زاده ادامه داد: براساس اطلاعات دریافتی ازصورت وضعیت‌های دریافتی از شرکت‌های حمل ونقل مسافر استان سال گذشته 5 میلیون و 171 هزار نفر مسافر طی 508444 هزار سفر بوسیله ناوگان عمومی برون شهری به مقاصد مختلف جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری در زمینه تناژ کالا بیان کرد: در سال 95 مقدار 3 میلیون 534766 تن کالا در استان حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (50/10درصد افزایش داشته است.

سلمان زاده یادآورشد: بیشترین بار حمل شده توسط شرکت‌های حمل و نقل  به ترتیب میلگرد، سیمان فله، ورق گالوانیزه، کلینگر، انواع آجر، سیمان، کیسه، سیب‌زمینی، انواع موزاییک، آهن اسفنجی، گازوئیل و بنزین بوده است.

وی در پایان گفت: تناژ حمل شده سیمان در سال 94  به مقدار 671465 تن و در سال 95 به میزان 819434 تن بوده  است که شاهد 22 درصد افزایش بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز