خبرگزاری کار ایران

معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛

آماده سازی حدود 60 هزار اتوبوس و مینی‌بوس برای سفرهای نوروزی/افزایش قیمت بلیت نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۷۰۶

معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی جابجایی 20 میلیون مسافر در نوروز امسال توسط حمل و نقل عمومی جاده‌ای خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در بهمن ماه امسال افزایش 20درصدی قیمت بلیت اتوبوس را داشتیم سفرهای نوروزی با اتوبوس بدون افزایش قیمت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیما شهرزاد در جمع خبرنگاران از آماده‌سازی بیست هزار و پانصد دستگاه اتوبوس، سی و هشت هزار و هشتصد دستگاه مینی‌بوس و سی و هشت هزار دستگاه سواری کرایه برای انجام سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: از 17 اسفندماه فروش بلیت اتوبوس برای ایام نوروز شروع می‌شود. همچنین از چند روز گذشته هم فروش اینترنتی آغاز شده است.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر عملکرد رانندگان ناوگان جاده‌ای عمومی گفت: هرچند در طول سال نظارت بر عملکرد رانندگان وجود دارد اما با توجه به اینکه ایام نوروز  اوج سفرهای جاده‌ای است و تقاضای مسافر هم افزایش می‌یابد، نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هم مضاعف می‌شود.

شهرزاد ادامه داد: نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم در تمام پایانه‌ها مستقر هستند و به صورت حضوری بر عملکرد شرکت‌ها نظارت می‌کنند.

معاون حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سایت‌های WWW.IRSAFAR.COM و WWW.PAYANEH.IR برای فروش اینترنتی بلیت‌های اتوبوس باز هستند. البته سایت‌های اینترنتی شرکت‌های تعاونی هم بلیت نوروزی را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند.

وی با اشاره به بازده زمانی طرح نوروزی امسال گفت: طرح نوروزی سال 94 از 25 اسفند ماه شروع می‌شود و تا پانزدهم سال آینده ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز