خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و جاده ای مازندران خواستارشد:

لزوم تجهیز و نوسازی ماشین آلات راهداری

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۳۴۵

مدیرکل حمل و نقل و جاده ای مازندران ، گفت: اداره کل حمل و نقل و جاده ای مازندران با برخورداری 250 دستگاه ماشین آلات راهداری برخوردار است که نیاز به تجهیز و نوسازی به واسطه تسهیل در فرآیند خدمات دهی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد آفرین محمد زاده در نشست با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران که در آستانه هفته راهداری برگزارشد، اظهار داشت : مازندران سومین استان پرتردد کشورپس از تهران و کرج است که 10 درصد تردد کشور را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: طی فرآیندی از مهرماه سالجاری  نام اداره حمل و نقل و پایانه ها به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تغییر یافت .
 
مدیرکل حمل و نقل و جاده ای مازندران با اشاره به اینکه مازندران بالغ بر 10 هزار و 400 کیلومتر از راههای اصلی و فرعی برخوردار است، گفت:  با تلاشی که از سوی این اداره کل در بحران برف اخیر صورت گرفت هیچ یک از راههای مواصلاتی استان مسدود نشده است .
 
وی ادامه داد: 33 اکیپ راهداری با  250 دستگاه  انواع ماشین آلات  با کمک و همکاری دیگر دستگاه ها توانست  محورهای روستایی را در فاصله زمانی کوتاه بازگشایی کند.
 
محمدزاده به لزوم توجه به زیر ساخت های حمل و نقل روستایی در مازندران اشاره کرد و گفت: رانندگان حمل و نقل جاده ای از جمله آسیب پذیرترین اقشار حقوق بگیرهستند که نیاز به حمایت بیشتر دارند.
 
وی با اشاره به برخورداری 250 دستگاه ماشین آلات راهداری بر لزوم تجهیز و نوسازی این ماشین آلات  به واسطه تسهیل در فرآیند خدمات دهی تاکید کرد.
 
محمد زاده ،افزود: اداره کل حمل و نقل و جاده ای مازندران  با اعزام چند دستگاه ناوگان مسافر بری به مرز مهران نقش بسزایی در جابجایی زائرین اربعین حسینی ایفا کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه با توسعه ITS  اطلاعات وضعیت ترافیک به خوبی گزارش می شود، گفت: سیستم کنترل جاده ای انتخاب مسیر مطمئن و به دور از تراکم های ناخواسته  را به مسافر می دهد و سبب روانسازی جریان ترافیک و کاهش حجم آن در جاده ها می شود.
 
محمد زاده با اعلام اینکه 8 دوربین پلاک خوان(ثبت تخلف) در راههای استان نصب شده است ، افزود: با تمهیدات اتخاذ شده در آینده ای نزدیک این دوربین در 70 نقطه دیگر استان نصب خواهد.
 
مدیرکل حمل و نقل و جاده ای مازندران با اشاره به اینکه با توسعه آی پی اس اطلاعات وضعیت ترافیک را به خوبی گزارش می دهیم، گفت: ۷۰ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی مازندران با ۴۵ دوربین تصویری، ۸ دوربین ثبت تخلف و دو تابلوی ترافیک نما وضعیت ترافیکی تمام محورها را رصد می کنند.
 
محمد زاده ، افزود: به منظور کاهش تلفات و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه های پرتردد استان تاکنون 195 پل عابر پیاده در محورهای اصلی استان نصب شده است.

وی ادامه داد: 124 شرکت حمل و نقل کالا سالانه 14 میلیون تن بار از مازندران به اقصی نقاط کشور جابجا می کند و اینکه 148 شرکت حمل و نقل مسافری شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری به شهروندان خدمات ارائه می کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز