خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح جزئیات قتل معلم نیکشهری/ پای اختلاف قومی در میان است نه اقدام تروریستی

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۱۰۲

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: قتل معلم نیکشهری بدلیل اختلافات قومی بوده و اقدام تروریستی در این قتل مطرح نیست.

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دو روز پیش در روستای جلالی کلگ در بخش مرکزی شهرستان نیکشهر بدلیل اختلاف قومی، تعدادی اهالی این روستا آموزگار جوان مدرسه 15 خرداد را با شلیک اسلحه به قتل رساندند.

مرادی افزود: قاتل و مقتول هر دو در یک روستا زندگی می‌کردند و فامیل بودند و تنها یکسری اختلافات قومی باعث این حادثه خون‌بار شده است.

وی درباره جزئیات وقوع این حادثه گفت: ساعت 20:45 دقیقه روز 26 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء قاتل هنگام خروج معلم نیکشهری از مسجد به سمت او شلیک می کند و او را به قتل می رساند.

مرادی در ادامه گفت: بر اثر اصابت گلوله به قلب، مقتول در دم جان می سپارد و با تیراندازی متعدد قاتل 3 نفر دیگر از حاضرین در محل شامل یک دانش آموز و 2 مرد میانسال نیز مجروح می شوند.

مرادی تصریح کرد: دانش آموز مجروح که از ناحیه دست و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته به بیمارستان ایرانشهر انتقال یافته و بستری است.

 رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد:به هیچ عنوان قتل معلم نیکشهری به دست عوامل تروریستی رخ نداده و ربطی به مسائل شغلی مقتول نداشته تنها بر سر اختلاف قومی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز